וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכבש את שער ניצחון לגלאקסי, זלאטן איברהימוביץ' רמז: אשחק במונדיאל ברוסיה

החלוץ השבדי, שפרש מהנבחרת, רמז בדרכו הזלאטנית שהוא צפוי לשחק בגביע העולמי. בלילה שלפני כן הוא כבש בנגיחה בדקה ה-45 את שער הניצחון שקבע 0:1 לקבוצתו מול שיקגו פייר בהופעת הבכורה שלו בהרכב

אתר רשמי

המסע הקסום של זלאטן איברהימוביץ' ב-MLS נמשך. הלילה (בין שבת לראשון) החלוץ השבדי פתח לראשונה בהרכב קבוצתו לוס אנג'לס גלאקסי, ובהופעת הבכורה שלו ב-11 הראשונים כבש את שער הניצחון ב-0:1 על שיקגו פייר, קבוצתו של בסטיאן שווינשטייגר.

כזכור, זלאטן החל את דרכו בגלאקסי בצורה סנסנציונית. במשחק הבכורה שלו בליגת הכדורגל האמריקאית קבוצתו חזרה מפיגור 3:0 לניצחון 3:4 על לוס אנג'לס FC בדרבי הודות לצמד של הרכש הגדול שעלה מהספסל. ב-19 דקות בלבד, הפנומן נכנס וכבש וולה אדיר מ-40 מטר וקינח עם שער ניצחון בדקה ה-91, שהשאיר את האמריקאים בהלם.

הערב הוא התרומם היטב לנגיחה אחרי הגבהה של אשלי קול, שעברה מעל ראשו של שווינשטייגר ששיחק כבלם, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה השבדי נגח היטב מקרוב כדי להעניק לקבוצתו את היתרון, ובסופו של דבר את הניצחון.

במהלך המשחק זלאטן החמיץ פעמיים הזדמנויות מצוינות, כשנעצר על ידי שוער שיקגו ריצ'רד סאנצ'ס, והחלוץ הוחלף בדקה ה-80. אחרי שישה מחזורים הגלאקסי מדורגים במקום השני, מאחורי קנזס סיטי.

זלאטן איברהימוביץ', לוס אנג'לס גלאקסי. GettyImages
נהנה באמריקה. זלאטן/GettyImages

מאוחר יותר, בהמשך היום, זלאטן צייץ בטוויטר ש"הסיכוי שאשחק בגביע העולמי הוא skyhoga" (משמעות המילה: שמיים גבוהים), כשעל פי ההערכות במדינתו ובעולם הכדורגל, משמעות הדבר שבעקבות "הסיכויים הגבוהים" נראה אותו שוב במדי שבדיה.

כזכור, זלאטן בן ה-36 פרש מהמדים הלאומיים אחרי ששבדיה הודחה מיורו 2016. החלוץ, ששיחק 116 פעמים בנבחרת וכבש במדיה 62 שערים, לא שיחק בקמפיין ההעפלה, ולאחרונה הועלתה אפשרות שיחזור למונדיאל בקיץ, וכעת נראה שייתכן שכן ייקח חלק בטורניר הגדול בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully