וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה וטורונטו עלו ל-0:1, ניו אורלינס גנבה את הביתיות לפורטלנד

בחסות בכורת פלייאוף נפלאה של סימונס, הקבוצה המבטיחה הביסה 103:130 את ההיט. הראפטורס קטעו רצף שלילי במשחקי 1 עם 104:114 על וושינגטון, הפליקנס הפתיעו עם 95:97 בפורטלנד

בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס, חוגג. רויטרס
זה הולך להיות הפלייאוף שלו? בן סימונס חוגג/רויטרס

בשעה טובה ומוצלחת פלייאוף 2018 ב-NBA יצא לדרך. גולדן סטייט ווריירס ניצחה את סן אנטוניו 92:113 קליל והצהירה כוונות לקראת ההמשך. בהמשך פילדלפיה הביסה את מיאמי וטורונטו ניצחה את וושינגטון. את משחקי הלילה נעלה ניו אורלינס עם ניצחון מרשים בפורטלנד.

ג'יי ג'יי רדיק, פילדלפיה סיקסרס, חוגג. GettyImages
הסיקסרס צלפו 18 שלשות ב-64 אחוזים. רדיק חוגג/GettyImages

פילדלפיה (3) - מיאמי (6) 103:130 (הסיקסרס עלו ל-0:1)

המספר הנוסף: 130 הנקודות שקלעו הסיקסרס הם המספר הכי גבוה שלהם במשחק פלייאוף מאז 1986.

תהינו כיצד הסיקסרס יתפקדו ללא ג'ואל אמביד, פקפקנו ביכולת של בן סימונס להראות את מלוא כישרונו מול המלכודות שיטמינו לו ההיט, אבל בסופו של דבר כל הנחות היסוד נזרקו לפח, והמומנטום האדיר של הקבוצה הצעירה והמרעננת של הפלייאוף מסיום העונה הרגילה נמשך ובגדול. ההיט היו אלה שפתחו טוב יותר וקלעו 35 נקודות ברבע הראשון, אבל המחצית השנייה הייתה כל כולה פילי, שרצה 18:34 ברבע השלישי והוסיפה 40 נקודות לעומת 25 ברבע האחרון כדי להשיג ניצחון 17 ברציפות. עכשיו אפשר רק לתאר איך זה ייראה כשאמביד יחזור לפעילות, ככל הנראה כבר במשחק הבא.

בן סימוס נראה פשוט נהדר בבכורה שלו בפלייאוף ופלרטט עם טריפל דאבל כשסיים עם 17 נקודות, 14 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, ויתר חבריו צלפו מכל מקום, כולל 18 שלשות ב-64 אחוזים. ג'יי ג'יי רדיק היה ראש הצלפים עם 28, מרקו בלינלי הוסיף 25, דריו שאריץ' תרם 20 וגם ארסן איליאסובה המשיך לתת תרומה טובה מהספסל עם 17 ו-14 ריבאונדים. מנגד, דווקא כוכבי ההיט היו אלה שקרסו תחת הלחת. גוראן דראגיץ' סיים עם 15 נקודות באחוזים רעים (4 -מ14 מהשדה), חסן וויטסייד שיחק 12 דקות בלבד במהלכן קלע רק שתי נקודות, ונקודת האור הייתה קלי אוליניק עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים מהספסל. כדי לתת פייט בסדרה הזו, היט יזדקקו להרבה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני טורונטו ראפטורס דילון רייט, או ג'י אנונובי חוגגים. GettyImages
הקרדיט לשחקני הספסל השתלם. דילון רייט חוגג עם או ג'י אנונובי/GettyImages

טורונטו (1) - וושינגטון (8) 104:114 (הראפטורס עלו ל-0:1)

המספר הנוסף: טורונטו שברה את שיא השלשות שלה למשחק בפלייאוף, עם 16 צליפות מחוץ לקשת.

במשך כל העונה בנה דווין קייסי לאט לאט את שחקני המשנה שלו, והם נתנו לו תוצרת בדיוק ברגע הנכון כדי לשבור את הנאחס הגדול שרובץ על הקבוצה בכל משחקי 1 בסדרות פלייאוף בשנים האחרונות. אז עכשיו, אחרי 10 הפסדים רצופים במשחקים כאלה, הראפטורס סוף סוף קטעו את הרצף השלילי ומקווים שמכאן זה סימן לבאות. הביתיים פתחו מעט טוב יותר, וושינגטון הגיבה עם רבע שני דומיננטי וגם הרבע השלישי היה צמוד למדי.

הכל התנקז לרבע אחרון מותח ולחוץ, בו מבין כולם התעלה דווקא דילון רייט מהספסל, שהנהיג ריצת 1:12 ברגע קריטי. הוא סיים את המשחק עם 18 נקודות ו-4 אסיסטים, ונהנה גם מהתרומה של סרג' איבקה עם 23 ו-12 ריבאונדים. דמאר דרוזן (17 ו-6 אסיסטים) וקייל לאורי (11 ו-9 אסיסטים) פתחו חלש ולאט לאט השתפרו. מנגד, הוויזארדס קיבלו 23 נקודות ו-15 אסיסטים מג'ון וול, 22 ממרכוס מוריס ו-19 מבראדלי ביל, אבל שוב - כמו בלא מעט מקרים במשחקי פלייאוף בשנים האחרונות - עברו לכדורסל יחידים ברגעי ההכרעה וזה עלה להם בהפסד.

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. GettyImages
מזל טוב, יש לך ניצחון ראשון בפלייאוף. אנתוני דייויס/GettyImages
דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס, מול רייג'ון רונדו, ניו אורלינס פליקנס. GettyImages
אחוזים מחרידים. לילארד נעצר על ידי הגנת הפליקנס/GettyImages

פורטלנד (3) - ניו אורלינס (6) 97:95 (הפליקנס עלו ל-0:1)

המספר הנוסף: זהו ניצחון הפלייאוף הראשון בקריירה של אנתוני דייויס אחרי ארבעה הפסדים.

ניצחון פלייאוף ראשון בקריירה לאנתוני דייויס, ועוד איזה ניצחון: החד גבה להט עם 35 נקודות, 14 ריבאונדים ו-4 חסימות והיה הרוח החיה מאחורי גניבת הביתיות לבלייזרס שמשנה את כל תמונת הסדרה. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של האורחים, שהצליחו לתסכל את סי ג'יי מקולום ודמיאן לילארד ולגרום להם לקלוע 3 נקודות משותפות בלבד במחצית הראשונה, באחוזים מחרידים (1 מ-15 מהשדה).

צמד כוכבי הבלייזרס אמנם התאוששו מעט במחצית השנייה כשמקולום מסיים עם 19 ולילארד עם 18 (כולל 6 מ-23 מהשדה), אבל זה לא הספיק כדי להחזיק מעמד מול הכישרון של AD ומול התרומה המרשימה של חבריו לחמישייה באספקטים האחרים: ג'רו הולידיי בהגנה (ועם 21 נקודות) ורייג'ון רונדו בניהול המשחק (6 נקודות, 17 אסיסטים וגם 8 ריבאונדים). ניקולה מירוטיץ' היה גם כן אחד המפתחות לניצחון עם דאבל-דאבל נאה של 16 נקודות, 11 ריבאונדים ו-4 חסימות, אבל המפתח כאמור, היה ההגנה: הבלייזרס נותרו על 37 אחוזים מהשדה ו-30 אחוזים מהשלוש, חילקו 17 אסיסטים (כמו רייג'ון רונדו אחד) ואיבדו 12.

שחקן גולדן סטייט ווריירס, קליי תומפסון. רויטרס
ערב קליעה משובח. קליי תומפסון/רויטרס

גולדן סטייט (2) - סן אנטוניו (7) 92:113 (0:1 לווריירס)

המספר הנוסף: גולדן סטייט שיפרה את מאזנה במשחקי 1 בעידן סטיב קר ל-1:13. ההפסד היחיד שלהם: מול יוסטון בסיבוב הראשון ב-2016.

בשנה שעברה הווריירס השליכו את הספרס מדרכם עם סוויפ בגמר המערב ואם המשחק הלילה מסמל משהו, הרי שהתסריט לא יהיה שונה בתכלית גם הפעם. קליי תומפסון צלף 27 נקודות ב-11 מ-13 מהשדה והוביל את האלופה, קווין דוראנט תרם 24, 8 ו-7 בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים ודריימונד גרין היה קרוב-קרוב לטריפל דאבל עם 12, 8 ו-11 באותן קטגוריות.

הווריירס אמנם חסרים את סטפן קרי הפצוע, אבל הם מסתדרים היטב - דבר שאי אפשר לומר על הספרס נטולי קוואי לאונרד. גם בלי הכוכב, המשחק היה בשליטה של הווריירס מהג'אמפ הראשון. 11 הפרש בסוף הרבע הראשון, 16 במחצית ו-23 אחרי שלושה רבעים. רוב המחצית השנייה היה גארבג' טיים ובסיום 0:1 לגולדן סטייט. רודי גיי קלע 15 אצל הספרס ולמרקוס אולדריג' וברין פורבס הוסיפו 14 כל אחד.

אפרופו קרי, לפני המשחק הוא נראה על המגרש בבגדי ספורט, כשהוא מתנועע עם כדור ובודק את הברך שלו. מהקבוצה נמסר ש"קרי נבדק אתמול על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, הבדיקה הראתה שהוא עושה התקדמות באופן יציב, ולכן הוא יגביר את קצב האימון על המגרש בימים הקרובים, וייבדק שוב בעוד שבוע".

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו עם מאמנו גרג פופוביץ'. GettyImages
כרגע לא מהווים איום. פארקר עם פופוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully