וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וולבס עלתה לפרמיירליג אחרי מעידה של פולהאם

הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' סיימה ב-1:1 מול ברנטפורד, מה שהבטיח לזאבים חזרה לפרמיירליג אחרי שש עונות בליגת המשנה וזאת מבלי לשחק במחזור הנוכחי. יחגגו את העלייה מול בירמינגהאם

רובן נבס, קונור קודי, וולבס. GettyImages
שחקני וולבס חוגגים/GettyImages

זה היה צפוי במהלך כל העונה והערב (שבת) הפך לרשמי: וולבס עלתה לפרמיירליג עוד לפני שבכלל שיחקה בסוף השבוע. זה קרה לאחר שפולהאם סיימה ב-1:1 ביתי מול ברנטפורד והפער בין השתיים צמח ל-11 כשלקוטג'רס מהמקום השלישי נותרו רק עוד שלושה משחקים, כלומר תשע נקודות. וולבס נמצאת במקום הראשון עם 92 נקודות ורק ניצחון של פולהאם היה מונע ממנה להבטיח אליפות כבר הערב מבלי לשחק במחזור ה-43. וולבס תגיע למשחק מול בירמינגהאם מחר כשהיא כבר עם הכרטיס לפרמיירליג. הזאבים חזרו לליגה הבכירה אחרי שש שנים.

פולהאם עצמה הייתה נראית בדרך לניצחון כשאלכסנדר מיטרוביץ' העלה אותה ליתרון, אבל שער בדקה ה-94 קבע שוויון בלונדון והקדים את חגיגות העלייה של וולבס. הכתומים הובילו את הטבלה במשך רוב העונה למרות ביקורת רבה שנשמעה על הקשר בין המועדון לסוכן ז'ורז'ה מנדש. דיוגו ז'וטה והלדר קוסטה, שניהם לקוחות של מנדש, היו בעלי השפעה משמעותית על הקבוצה העונה, כמו גם רובן נבס. וולבס ניצחה ב-28 מ-42 מהמשחקים העונה והפסידה רק שש פעמים.

  • עוד באותו נושא:
  • וולבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully