וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה שוב רמז שיעזוב את ברצלונה: "כבר קיבלתי את ההחלטה"

כוכב ברצלונה שוב קיבל קריאות עידוד ואהבה מהקהל בקאמפ נואו במהלך ה-1:2 על ולנסיה, ואמר: "זה לא משהו שיגרום לי לשנות את ההחלטה". על ההדחה מול רומא: "כואב בנשמה". ואלוורדה כבר מחכה לאליפות: "לפני 8 חודשים זה היה נראה בלתי אפשרי"

one

ברצלונה שברה היום (שבת) שיא ספרדי ישן, כשהשלימה 39 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד אחרי שגברה 1:2 על ולנסיה, ועשתה עוד צעד בדרך לאליפות. בארסה שברה את השיא שקבעה ריאל סוסיאדד ב-1980, כשבמהלך 39 המשחקים האלה ניצחה הקבוצה ב-32 מהמשחקים ורק בשבעה מהם סיימה בתיקו. הפעם האחרונה שבה ברצלונה הפסידה בליגה הייתה לפני למעלה משנה - ב-8 באפריל 2017 במלאגה (2:0).

עם זאת, ברצלונה הייתה בעיקר תחת ההשפעה של ההפסד מול רומא וההדחה מליגת האלופות. כמו כן, ביציעי הקאמפ נואו התרכזו בעיקר באליל האוהדים אנדרס אינייסטה, ששלח עוד רמז על עזיבתו בקיץ. הקהל שוב שר ועודד את הקשר הוותיק, וביקש ממנו להישאר, כשעל פי ההערכות הוא יעזוב לליגה הסינית.

אנדרס אינייסטה ברצלונה מול ולנסיה. רויטרס
בדרך לסין? אינייסטה/רויטרס

בסיום המשחק אינייסטה פתח במונולוג ואומנם לא הודה שהחליט לעזוב, אך נתן את כל הרמזים לכך. "אני כבר יודע מה אעשה. כשאצטרך להודיע על העתיד שלי, אודיע. קודם למועדון, אחר כך למאמן ואחרי זה לעולם. שכל אחד יבין את המילים האלה איך שהוא רוצה.

"הקריאות של הקהל פה היו מדהימות, הם תמיד התייחסו אליי יפה, אך זה לא ישפיע על ההחלטה שלי. הקאמפ נואו תמיד יהיה הבית שלי. התמיכה של הקהל פה הייתה מהרגע הראשון, כל משחק פה הוא מדהים. אני יכול לאשר שהעתיד שלי כבר הוכרע".

אינייסטה הודה שההדחה מול רומא כאבה: "זו הייתה מכה, הרבה דברים לא עבדו. להם לא היה מה להפסיד, ולא ידענו איך להיכנס למשחק. לפעמים קורים דברים לא ברורים בקאמבקים, כמו שהיה לנו מול פ.ס.ז' בעונה שעברה. כולנו באותה סירה, הפסדים כאלה כואבים לך בנשמה, אבל אם ניקח אליפות אהיה שוב מאושר".

ארנסטו ואלוורדה התייחס לאינייסטה ואמר: "אין לי מושג מתי יהיה המשחק האחרון שלו פה, אבל זה כבוד שהוא בקבוצה שלי". על המשחק: "לוולנסיה יש עונה מדהימה והם שיחקו מעולה. השבוע הזה הזכיר לי את ההפסדים בסופר קופה הספרדי. הושפלנו אבל נשארנו ביחד והתקדמנו. נותרו לנו רק 7 נקודות לקחת כדי להשיג את המטרה החשובה שהיא אליפות. לפני 8 חודשים זה היה נראה בלתי אפשרי לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully