וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הכדורגל והכדורסל של הפועל תל אביב זועמות על מנהלת הכדורגל

המשחק שעשוי להבטיח את עליית הליגה של קבוצת הכדורגל מול אחי נצרת, ייערך שעתיים וחצי לפני משחקה של קבוצת הכדורסל בשני (19:00). המועדונים דורשים: להקדים את משחק הכדורגל בחצי שעה

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קרועים בין הכדורגל לכדורסל. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

קבוצות הכדורגל והכדורסל של הפועל תל אביב זועמות על מנהלת ליגת העל בכדורגל. הסיבה: משחקה של הפועל תל אביב בכדורגל, משחק שעשוי להיות משחק העלייה לליגת העל, ייערך ביום שני בשבע 19:00 בעוד שמשחק הכדורסל של האדומים מול בני הרצליה ייערך כשעתיים וחצי מאוחר יותר.

שני המועדונים דורשים: או שיקדימו את המשחק של קבוצת הכדורגל, בלפחות חצי שעה, יחד עם משחקה של הפועל ראשון לציון, או שידחה משחק הכדורסל למועד אחד. הנהלת קבוצת הכדורגל דואגת כי אוהדי הכדורגל יסכנו את עצמם כשהם ימהרו למשחק הכדורסל ואילו הנהלת קבוצת הכדורסל חוששת שבשל משחק הכדורגל לא יגיעו אוהדים לדרייב אין.

בעצם שני המועדונים גילו ביום שישי, עם פרסום מועדי המחזור הראשון של הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורגל, כי המשחקים נקבעו באותו הזמן, כשהמועדים לליגת העל בכדורסל נקבעו בתחילת אותו השבוע. לאחר מכן החלו שיחות בין אחד מבעלי הפועל, בועז תושב, לבין יו"ר הכדורסל רמי כהן ומנהלת הכדורגל. תושב למעשה כבר באותו יום פנה למנהלת ואילו כהן פנה לאנשי מנהלת הכדורסל על מנת שישנו את התאריכים. מאז שהחלו אותן פניות החלה סחבת מצידם של אנשי מנהלת הכדורגל בעיקר, ערוץ הספורט ומנהלת הכדורסל.

רמי כהן, יושב ראש הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חושש שלא יגיעו אוהדים למשחק של קבוצתו. רמי כהן/ברני ארדוב

במנהלת הכדורגל הפנו את אנשי הכדורגל לערוץ הספורט, וכך החלו דיונים בין הצדדים. לאחר יומיים של דיונים הודיעו אנשי מנהלת ליגת העל בכדורגל, כי אם בערוץ הספורט יעבירו מכתב לפיו אין להם בעיה לשנות את יום המשחק, יקדימו את משחק הכדורגל ביום אחד. גם בנושא הזה החלה סחבת, עד שביום רביעי בבוקר אכן עבר מכתב שכזה, אלא שאז הודיעו אנשי מנהלת הכדורגל כי מאוחר מדי ולא ניתן מבחינתם לשנות את המועד, ואפילו לא להקדים את המשחק בחצי שעה.

כהן לא בא בטענות לאנשי מנהלת ליגת העל בכדורסל, שכן הם כבולים מבחינת תאריכים, וכי הם באים בדרך כלל לקראתם והפעם קבעו את לוח המשחקים לפני הכדורגל. הרצון הראשוני היה להקדים את המשחק ליום ראשון, אך בבני הרצליה, שמתמודדת מול הפועל תל אביב, הודיעו כי הקדמה ביום תפגע בהם בצורה משמעותית, וכי מדובר במשחק קריטי עבורם. בהפועל תל אביב הבינו את הטענות, וכן קיבלו החלטה עקרונית שלא לשחק ביום שלישי בצהריים לפני ערב יום הזיכרון.

לבסוף הוחלט לשחק ביום שני בשעה 21:30, מתוך הנחה שרק מאות בודדות של אוהדים יגיעו למשחק, גם בגלל השעה, וגם בגלל משחק הכדורגל במקביל. כדי ללכת לקראת הקהל, החליטו בהפועל תל אביב בכדורסל על כניסת אוהדים חינם עם הצגת מנוי כדורגל, או הצגת כרטיס כניסה למשחק המוקדם באצטדיון המושבה.

בקבוצת הכדורגל עדיין מקווים כי המנהלת תקדים את משחקם ואת משחקה של ראשון לציון בלפחות חצי שעה, או שמשחק הכדורסל יידחה למועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully