וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: מאמן נאפולי מאוריציו סארי שוחח עם נציגי צ'לסי

האיטלקי בן ה-59 הוא המועמד המועדף על רומן אברמוביץ' להחליף את אנטוניו קונטה בבלוז. סארי מחזיק בסעיף שחרור המוערך בכ-10 מיליון יורו ומעולם לא אימן מחוץ לאיטליה

אימג'בנק GettyImages

זה לא סוד שאנטוניו קונטה יעזוב את צ'לסי בסיום העונה, ואחת מהשאלות המסקרנות ביותר באנגליה היא מי יחליפו כמאמן הבלוז. לא מעט אופציות עלו בשבועות האחרונים: מקאמבק של קרלו אנצ'לוטי ועד למאמן ברצלונה לשעבר לואיס אנריקה, אך כעת מדווחים באיטליה שהמועמד המועדף על רומן אברמוביץ' הוא מאמנה של נאפולי, מאוריציו סארי, וזאת בשל הכדורגל ההתקפי והמרגש שהוא מציג עם קבוצתו.

דיווחים בנושא עלו כבר לפני כחודשיים, אך הם היו חסרי ביסוס. כעת, ה"דיילי מייל" מדווח שסארי בן ה-59 כבר שוחח עם נציגיו של בעלי צ'לסי ולמרות שהוא מחזיק בחוזה עד 2020, יש לו סעיף שחרור לקבוצה מעבר לים שמוערך בכ-10 מיליון יורו. הדאגה היחידה של בעלי הבלוז, אגב, הייתה בעיית השפה, אך באיטליה מדווחים שסארי מדבר אנגליה טובה בשל העובדה שעבד כבנקאי לפני שהתחיל לאמן.

צ'לסי צפויה להשקיע לא מעט כספים הקיץ אחרי שעברה עונה מאוד מאכזבת, כשהיא נמצאת כרגע במרחק 10 נקודות ממקום בליגת האלופות והודחה מכל המפעלים למעט הגביע האנגלי, בו תפגוש בחצי הגמר את סאות'המפטון ב-22.4 בוומבלי.

רומן אברמוביץ' בעלי צ'לסי. GettyImages
קיבל החלטה? רומן אברמוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully