וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרפי הולוואי: "אני בטוח שגלן רייס יעמוד על הרגליים שוב"

13.4.2018 / 10:21

הסנטר של מכבי ראשון לציון, שנחשב לחברו הטוב של אקס חולון, הגיב לראשונה לשחרור המתוקשר. על הניצחון בבכורה של צביקה שרף: "אני אוהב אותו, המאמנים הקשוחים הם המאמנים הכי טובים"

one

אחרי שני ניצחונות בלבד בתשעת המחזורים האחרונים, מכבי ראשון לציון חזרה אמש (חמישי) לנצח כשגברה 66:73 על הפועל אילת במשחק הבכורה המחודשת של צביקה שרף על הקווים. כמו בתקופתו של שמוליק ברנר, גם הפעם זרקו הכתומים יתרון מבטיח, כשהוליכו בפתיחה 2:15, וראו את אילת הופכת את התוצאה כבר ברבע השני, אבל יכולת טובה בהמשך, בעיקר בצד ההגנתי, עזרו לכתומים לשמור על היתרון שבנו בכניסה לדקות הסיום.

"זה היה שבוע מוזר, הקבוצה הייתה עצובה, אבל זה העסק. לבוא לכאן הערב אחרי שמחליפים מאמן ולהשיג ניצחון, זה להראות את האופי האמיתי של הקבוצה שלנו", סיכם מרפי הולוואי, שרשם משחק מצוין עם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים, "שיחקנו הגנה הרבה יותר טובה היום, עקבנו יותר אחרי התוכנית משחק, קיבלנו את קית' בחזרה, הוא הציל אותנו. אני צריך לתת קרדיט לאבי וקית', נכנסנו לרבע האחרון ביתרון גדול, והם עשו מהלכים גדולים, הם מצאו את השחקן הנכון. אני אוהב את צביקה, הוא מזכיר לי קצת את אריאל מהגלבוע, הוא רוצה לנצח את המשחק, המאמנים הקשוחים הם המאמנים שהכי רוצים את זה".

אלא שעבור הולוואי זה לא היה רק שבוע של החלפת מאמן. הסנטר של הכתומים נחשב לחברו הטוב ביותר בישראל של גלן רייס ג'וניור, שחקנה של הפועל חולון שנזרק ממוליכת הטבלה אחרי שהכה את גיא פניני בחדר ההלבשה של קבוצתו ביום שני. השניים היו מבלים יחד בלא מעט מערבי השבוע. "מה שקרה לגלן קרה, אני שונא שזה קרה בשבילו ובשביל חולון, אני בטוח שהוא ינחת על הרגליים", סיפר הולוואי את הצד שלו לדברים, "אנחנו חברים, כדורסל זה לא הדבר הכי חשוב בעולם. הוא לא דיבר איתי על זה, אני בטוח שהוא מצטער באיזשהו מקום".

מרפי הולוואי שחקן מכבי ראשון לציון. יוסי ציפקיס
מתלהב מצביקה שרף. הולוואי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully