וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה אחת, 26 קבוצות: אקס בית"ר סבסטיאן אבראו הוכתר כשיאן גינס

המסע חובק העולם של "אל לוקו", שכלל עצירות ב-11 מדינות שונות כולל תקופה קצרה בישראל, הסתיים עם דמעות של אושר אחרי שהוא נכנס לספר השיאים העולמי. "הלב מתפוצץ מגאווה", אמר

ברני ארדוב

שחקן אחד, 26 קבוצות. הקריירה של סבסטיאן "אל לוקו" אבראו, שעבר בין היתר בבית"ר ירושלים בשנת 2008, עדיין נמשכת. בגיל 41 הוא משחק באודאקס איטליאנו מתחתית הליגה הבכירה בצ'ילה, התחנה ה-26 שלו בקריירה. עבור רבים זהו "הישג" מפוקפק למדי, אבל עבור "אל לוקו" זה הפך אמש לסיבה לחגיגה, אחרי שהוכתר רשמית כמחזיק שיא גינס לכדורגלן שעבר הכי הרבה קבוצות בקריירה.

ואלה שמות:

דיפנסור.
סן לורנסו.
לה קורוניה.
גרמיו.
טקוס.
נסיונאל.
קרוס אסול.
אמריקה קלוב.
סינלואה.
מונטריי.
סאן לואיס.
טיגרס.
ריבר פלייט.
בית"ר ירושלים.
ריאל סוסיאדד.
אריס סלוניקי.
בוטאפוגו.
פיגורויינסה.
רוסאריו.
אוקאס.
סול דה אמריקה.
סנטה טקלה.
באנגו.
סנטרל אספניול.
פוארטו מונט.
אודאקס איטליאנו.

כריסטיאן אבראו מוכתר כשיאן גינס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אבראו עם 26 החולצות שלבש במהלך הקריירה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

המסע המפותל של "אל לוקו" בכדורגל העולמי כולל עצירות בלא פחות מ-11 מדינות שונות, שתי זכיות בקלאוסורה בארגנטינה, ארבע זכיות באליפויות אורוגוואי, וקדנציה קצרה למדי בבית"ר ירושלים, אליה הצטרף באוגוסט 2008 לקראת השתתפותה במוקדמות ליגת האלופות. הוא שותף בשלושה משחקים בגביע הטוטו ובצמד המשחקים מול ויסלה קרקוב, אולם שוחרר לאחר הדחתה של בית"ר מהמפעל, מבלי ששיחק בליגת העל.

לאבראו יש עבר עשיר גם במדי נבחרת אורוגוואי, במדיה רשם 70 הופעות וכבש 26 שערים, כולל פננקה בלתי נשכחת מול גאנה שהעלתה את הסלסטה לחצי גמר מונדיאל 2010 לראשונה אחרי 40 שנה.

"לשמור על הגוף זה הדבר הכי חשוב. להציב לעצמך מטרות. אף אחד לא יכול לא יעזור לך להגשים חלומות, אתה תצטרך לעשות זאת בעצמך", אמר אבראו אמש לאתר הרשמי של גינס אחרי שקיבל את התעודה הרשמית לפני משחקה האחרון של קבוצתו, בטקס שבמהלכו פרץ בבכי. "בכנות, לא ניסיתי להגיע לשיא אבל לשבור אותו משמח אותי מאוד. העובדה ששחקן מעיירה קטנה באורוגוואי הוא הכדורגלן היחיד בכל הזמנים שעושה דבר כזה גורם ללב שלי להתפוצץ מרוב גאווה. אני מודה, נהניתי מאוד מתשומת הלב שהשיא הזה טמן בחובו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סבסטיאן אבראו חלוץ בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר לא שכחו אותו, למרות שבקושי שיחק בקבוצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully