וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן הביסה את גלדבאך 1:5, המבורג מתקרבת לירידה

האלופה פיגרה 1:0, אבל השיבה בחמישייה מוחצת. פולנד כבש שלושער ראשון בבונדסליגה ב-1:4 של לברקוזן על פרנקפורט והגדיל את הפער מהמקום החמישי לחמש נקודות. הופנהיים - המבורג 0:2

דויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער נדיר ברגל ימין. אלאבה/רויטרס

אחרי שבאיירן מינכן הוכתרה כאלופה בפעם השישית ברציפות במחזור הקודם, המחזור ה-30 בליגה הגרמנית סיפק היום (שבת) את המשך הקרבות על ליגת האלופות. באייר לברקוזן התבססה במקום הרביעי עם 1:4 על איינטרכט פרנקפורט, אותה עקפה גם הופנהיים שניצחה 0:2 את המבורג המתקרבת לירידה היסטורית יחד עם קלן (הפסידה 2:1 להרטה ברלין). באיירן נעלה את משחקי שבת עם 1:5 מרשים על בורוסיה מנשנגלדבאך.

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:5

חמישייה מהדהדת של האלופה, שהגדילה את הפער שלה בפסגה ל-23 נקודות. גלדבאך דווקא הובילה משער של יוסיפ דרמיץ' בדקה ה-9, אבל הבווארים הכינו תשובה מוחצת. סנדרו ואגנר כבש צמד וביצע מהפך עד ההפסקה (37 ו-41) והמחצית השנייה הייתה כולה באיירן. טיאגו קבע 1:3 בדקה ה-51, דייויד אלאבה כבש שער בונדסליגה ראשון ברגל ימין (67) ורוברט לבנדובסקי השלים (82).

קווין פולאנד באייר לברקוזן חוגג. רויטרס
שלושער שיכול להיות שווה מקום בליגת האלופות. קווין פולנד/רויטרס

באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 1:4

ניצחון חשוב למארחת, שהתבססה במקום הרביעי ועשתה עוד צעד להבטחת הכרטיס לליגת האלופות. ניקו קובאץ', שמונה אתמול למאמן באיירן מינכן החל מהעונה הבאה, השאיר את טאלב טואטחה מחוץ לסגל ורשם הפסד חוץ חמישי ברציפות. קאי האברץ, עוד לא בן 19, הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-50 משחקי בונדסליגה וציין את זה עם שני בישולים - יוליאן בראנדט נגח פנימה בדקה ה-20 וקווין פולנד הוסיף בדקה ה-71, אחרי שוויון זמני של מרקו פביאן המקסיקני בדקה ה-23. פולנד עוד הספיק להשלים שלושער ראשון בקריירה עם שערים בדקות 77 ו-88, והגיע ל-14 שערי ליגה העונה אחרי הכנות של המחליף קארים בלארבי.

ארון האנט שחקן המבורג. GettyImages
לא הצליח להושיע את המבורג במשחקו ה-300. ארון האנט/GettyImages

הופנהיים - המבורג 0:2

14 משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון להמבורג (מאז ה-1:3 בקלן במחזור השני) והיא בדרך לירידת ליגה היסטורית. הופנהיים החמישית המשיכה את התקופה הטובה עם משחק שביעי ללא הפסד, כשסרג' גנאברי כבש שער שישי בשישה משחקים אחרי טעות של ריק ואן דרונחלן הצעיר בדקה ה-18 ואדם סולואי חתם בחלוף תשע דקות.

משחקים נוספים

הרטה ברלין - קלן 1:2
להרטה: דייבי זלקה (49 ו-52). לקלן: לאונרדו ביטנקורט (29)

שטוטגרט - האנובר 1:1
לשטוטגרט: אריק תומי (53). להאנובר: ניקלאס פולקרוג (90)

וולפסבורג - אוגסבורג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully