וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג תגדל ל-18 קבוצות, הסכסוך עם פנאתינייקוס עלה מדרגה

בישיבת הנהלה של הליגה הוחלט שהחל מ-2019/20 היא תכלול שתי קבוצות נוספות, באיירן מינכן תקבל כרטיס לשנתיים וכנראה שגם וילרבאן. דיווח: שמעון מזרחי הטיח מילים קשות בנשיא פאו

ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג עם עורך הדין שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היורוליג צומחת. ברתומאו עם שמעון מזרחי/ברני ארדוב

החל מעונת 2019/20 היורוליג תכלול 18 קבוצות. כך הוחלט היום (חמישי) בישיבת ההנהלה של הליגה הבכירה באירופה שנערכה במדריד, שהסכימה על צירופן של שתי קבוצות נוספות. מי שעומדת ליהנות מההחלטה הזו היא באיירן מינכן, שתקבל כרטיס אוטומטי לשנתיים להשתתפות במפעל. וילרבאן, הקבוצה הצרפתית בבעלותו של טוני פארקר, תהיה כנראה הקבוצה החדשה הנוספת במפעל, כאשר בשנה הקרובה היורוליג תעבור עם המועדון על מנת לוודא שיעמוד בדרישות המינימום לכך.

בנוסף, בישיבה הוצגו נתונים לגבי הקהל השיג לצפות במשחקי העונה הסדירה, שהסתיימה בשבוע שעבר. 8,462 צופים הגיעו בממוצע לכל משחק ומילאו 75.8 אחוזים מהמגרשים ברחבי הליגה. מדובר בעלייה של 4.4 אחוזים בכמות הצופים מהעונה שעברה, שהייתה הראשונה של היורוליג בפורמט הנוכחי.

נושא נוסף שעלה בישיבה הוא הסכסוך של הנהלת היורוליג עם נשיא פנאתינייקוס, דימיטריס ינאקופולוס, שעזב לפני תום הישיבה לאחר שהתבקש לחדול מהתבטאויותיו הציבוריות נגד הליגה. הבקשה הזו לא ממש עזרה - בשעות אחר הצהריים ינאקופולוס העלה לחשבון האינסטגרם שלו שני פוסטים נגד היורוליג, אחד עם הסמל של פיב"א והכיתוב: "פנאתינייקוס חוזרת לאיפה שהכדורסל תמיד היה אמור להיות" (רמז על הצטרפות לליגת האלופות של פיב"א), והשני עם תמונתו של מזכ"ל הירוליג ג'ורדי ברתומאו עם הכיתוב המתריס: "מאפיה". על פי הדיווחים, במהלך הישיבה הטיח שמעון מזרחי מילים קשות בינאקופולוס, חרף העובדה שמדובר בחברים ותיקים.

הפוסטים של ינאקופולוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully