וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ניצחה את בורנמות' 0:3, שער ליגה 30 העונה למוחמד סלאח

המצרי סופר כבר 40 כיבושים בכל המסגרות, מאנה ופירמינו הוסיפו בניצחון הקליל. צ'לסי נחלצה מפיגור 2:0 וגברה 2:3 על סאות'המפטון. ברייטון וכיאל הפסידו 3:2 לקריסטל פאלאס

שחקן ליברפול, סאדיו מאנה. רויטרס
כבש ראשון. מאנה/רויטרס

המחזור ה-34 בליגה האנגלית נפתח היום (שבת) כשבנוסף למשחק של מנצ'סטר סיטי מול טוטנהאם, נערכו עוד כמה מפגשים מסקרנים. במשחק שפתח את היום צ'לסי חזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 בסאות'המפטון וליברפול ניצחה את בורנמות' 0:2. בתחתית השיגו קריסטל פאלאס (2:3 על ברייטון, 90 דקות לבירם כיאל) והאדרספילד (0:1 דרמטי על ווטפורד) ניצחונות חשובים בדרך להישארות.

seperator

ליברפול - בורנמות' 0:3

מוחמד סלאח ממשיך לחצות כל גבול ולשבור שיאים. הסופרסטאר המצרי כבש בדקה ה-69 ועלה ל-30 שערי ליגה העונה ו-40 בכל המסגרות. סלאח הוא בסך הכל השמיני שכובש לפחות 30 שערי פרמיירליג בעונה והאפריקאי הראשון שעושה את זה. סאדיו מאנה כבש לפני כן (דקה 7), רוברטו פירמינו חתם בדקה ה-90 וליברפול דילגה לניצחון קליל מול קרוב ל-53 אלף צופים באנפילד. החבורה של יורגן קלופ עשתה עוד צעד בדרך להבטחת המקום בליגת האלופות גם בעונה הבאה וזה היה הניצחון השלישי שלה בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוליבייה ז'ירו צ'לסי. רויטרס
חילוף מנצח. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

סאות'המפטון - צ'לסי 3:2

אם סאות'המפטון תרד ליגה בסוף העונה היא תזכור טוב מאוד את המשחק הזה. הקבוצה של מארק יוז, שלא ניצחה בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, כבר הובילה 0:2 עד הדקה ה-70 וראתה את עצמה מעל הקו האדום, אבל חטפה שלישייה בתוך שמונה דקות ונחלה הפסד כואב שהותיר אותה עמוק במקום ה-18 שמוליך לצ'מפיונשיפ. זה התחיל מצוין מבחינת הקדושים שעלו ליתרון בדקה ה-21 משער של דושאן טאדיץ' מקרוב. אחרי שער של משחק יאן בדנארק הכפיל את היתרון של המארחים, אך דקה לאחר מכן אוליבייה ז'ירו החליף את מוראטה מנגד ושינה את המשחק.

חלוץ נבחרת צרפת החל את הבליץ כשנגח שער מצמק בדקה ה-70 ואדן הזאר השווה מקרוב אחרי בישול של וויליאן (75). בדקה ה-78 הושלם המהפך כשז'ירו קיבל כדור מההגנה הלחוצה והרעה של המארחים ובעט בשמאל לפינה של מקארתי. האלופה, שחזרה מפיגור של שני שערים לניצחון לראשונה מ-2002, צימקה לשבע נקודות את הפער מטוטנהאם הרביעית, אך עדיין הסיכוי שלה להגיע לליגת האלופות הוא קלוש. השתיים ייפגשו שוב בשבוע הבא במסגרת חצי גמר הגביע, אך הראש של הקדושים הוא לגמרי בליגה.

ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס. רויטרס
בדרך להישארות. ווילפריד זאהה/רויטרס

קריסטל פאלאס - ברייטון 2:3

34 דקות סוערות בפתיחה סיפקו חמישה שערים וקירבו את הקבוצה של רוי הודג'סון להישארות עם פער של שש נקודות מהקום האדום. בירם כיאל השלים 90 דקות, ראה את השוער מאט ריאן מסבך את ברייטון עם טעות בשער של ווילפריד זאהה (5) ולא הצליח בעצמו למנוע מג'יימס טומקינס לכבוש את השני (14). גלן מארי צימק בנגיחה בדקה ה-18, אך זאהה השלים צמד עם נגיחה יפה בדקה ה-24 וכיאל היה מעורב במהלך בו חוסה איסקיירדו צימק בחלוף 10 דקות. תומר חמד לא נכלל בסגל, ברייטון עם ארבעה משחקים ללא ניצחון ונקודה מעל פאלאס.

משחקים נוספים

ברנלי - לסטר סיטי 1:2
לברנלי: כריס ווד (6), קווין לונג (9). ללסטר: ג'יימי ורדי (72)

סוונסי - אברטון 1:1
לסוונסי: ג'ורדן איוו (71). לאברטון: קייל נאוטון (43, עצמי)

האדרספילד - ווטפורד 0:1
להאדרספילד: טום אינס (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully