וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: פרנק ריברי סיכם לעונה נוספת, גם אריאן רובן צפוי להמשיך

יממה לאחר ההעפלה לחצי גמר האלופות, ב"קיקר" מדווחים שהצרפתי ימשיך לעונה 12 במועדון, אך יסכים להיות שחקן מחליף כדי לתת יותר דקות לקומאן וקנאברי. גם ההולנדי צפוי להישאר

עריכת וידאו: מתן חדד

המשחק של באיירן מינכן מול סביליה חסה בצילה של דרמת הענק במפגש המסקרן יותר בין ריאל מדריד ליובנטוס. הבווארים לא ממש הרשימו בצמד המשחקים מול הספרדים אך עשו את העבודה עם 1:2 בספרד ו-0:0 משמים במינכן.

היום (חמישי) ב"קיקר" הגרמני מדווחים שבאיירן תאריך בעונה אחת את חוזהו של פרנק ריברי, הקשר הצרפתי הוותיק (35) שנהנה מעונה אישית טובה מאוד אחרי שנים של עליות ומורדות. לפי הדיווח במסגרת ההסכם ריברי יסכים לשמש מדי פעם כשחקן מחליף, כדי לתת יותר הזדמנויות לשחקני העתיד של באיירן - קינגסלי קומאן וסרג' גנאברי, החלוץ המצוין שנמצא כרגע בעונת השאלה בהופנהיים.

עוד בנושא:

באיירן מינכן עלתה לחצי גמר ליגת האלופות עם 0:0 מול סביליה

אריאן רובן עם פרנק ריברי באיירן מינכן. רויטרס
ממשיכים איפה שטוב להם. ריברי ורובן/רויטרס

ריברי, שהגיע לבאיירן ממארסיי אי שם ב-2007, משחק כבר 11 שנים בבאיירן וחיכה בשבועות האחרונות להארכת חוזהו שמסתיים בקיץ. אבל לא רק ריברי צפוי להמשיך. גם אריאן רובן הקיצוני ההולנדי צפוי להאריך את חוזהו במועדון.

"מה שחשוב זה לא הגיל אלא איך הם משחקים והם משחקים בצורה טובה באופן יוצא דופן", כך אמר על השניים קרל היינץ רומיניגה מראשי באיירן. ריברי פתח בשני המשחקים של באיירן מול סביליה ובמפגש הראשון הוא גרם לשער העצמי של נבאס ובישל את השני של טיאגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully