וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה: אנורתוזיס של רוני לוי ואריאל הרוש הודחה מהגביע

קבוצתם של המאמן והשוער הישראלים כבר חזרה מ-2:0 עם שוויון דרמטי בתוספת הזמן של רבע הגמר מול אפולון, אבל השער נפסל בשל נבדל. מחזיקת הגביע העפילה עם 2:3 בסיכום שני המשחקים

רוני לוי מאמן אנורתוזיס פמגוסטה. האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
אכזבה. רוני לוי/אתר רשמי, האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה

אנורתוזיס פמגוסטה סיימה הערב (רביעי) את דרכה בגביע הקפריסאי, עם רוני לוי על הקווים ועם אריאל הרוש בין הקורות, אחרי הפסד דרמטי 2:1 בחוץ למחזיקת הגביע אפולון לימסול בגומלין רבע הגמר, שהסתיים ב-3:2 בסיכום שני המשחקים. אנורתוזיס נקלעה לפיגור 2:0 בדקה ה-70 ובכל זאת כמעט השיגה קאמבק דרמטי וכרטיס לחצי הגמר, כשאנווין קופי צימק בדקה ה-90 ודוגלאס השיג שוויון בתוספת הזמן (93), אבל השער נפסל בשל נבדל.

הקבוצה של שני הישראלים (וגם של האקסים של ליגת העל - רובן ראיוס ונוסא אייגיבור - שפתחו בהתמודדות) קיוותה לחזור העונה למעמד הגמר לראשונה מאז 2007/08 (לא זכתה מהעונה שלפני כן) אבל שוב לא הצליחה להתמודד עם אפולון.

הניצחון האחרון של אנורתוזיס על אפולון היה בגומלין חצי גמר הגביע בעונה שעברה, ניצחון שלא מנע ממנה הדחה מהמפעל. מאז, הקבוצות נפגשו שש פעמים והבחורים של רוני לוי לא ניצחו אפילו פעם אחת. בליגה, אפולון מוליכה בפער של תשע נקודות על פני אנורתוזיס השלישית, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully