וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון למנוע את שביתת השחקנים: רוטברט ייפגש עם ראש עיריית קרית גת

11.4.2018 / 12:50

קפטן מכבי קרית גת ידון עם אבירם דהרי כדי לנסות ולקבל כספים שיעזרו להנהלת הקבוצה לשלם את שלושת המשכורות שלא הועברו. בקבוצה, שסיימו את הליגה במקום הראשון, קיבלו החלטה לא להופיע לפלייאוף אם הכסף לא ייכנס עד יום חמישי

רוברט רות'בארט, נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
רוברט רוטברט/יוסי ציפקיס

מכבי קרית גת, שירדה בעונה שעברה מליגת העל, סיימה אמש (ראשון) את העונה הסדירה בליגה הלאומית במקום הראשון, למרות הפסד דרמטי 96:91 לאליצור קרית אתא לאחר הארכה. הקבוצה צפויה לפתוח את הפלייאוף השבוע במשחק ביתי נגד הפועל כפר סבא השמינית, אלא שכלל לא בטוח שהשחקנים והצוות המקצועי יופיע למשחק.

אתמול בסיום המשחק נשא מאמן קרית גת רועי חגאי דברים וסיפר: "לא ייתכן ששלושה ימים לפני משחק אני צריך להתעסק בתשלומי שכר דירה של שחקנים שלא מקבלים כסף. כנראה שזה המשחק האחרון שאנחנו מופיעים אליו. זכינו בטורניר קדם העונה, סיימנו את הליגה במקום הראשון, וחבל מאוד שלא נוכל להופיע לפלייאוף".

כזכור, שחקני הקבוצה פתחו ביום חמישי לפני שבועיים בסכסוך מול ההנהלה, שלא יכולה לשלם משכורות אחרי שראש העיר אבירם דהרי החליט שלא להעביר כספים לקבוצה, כחלק ממלחמה שלו בהנהלה הנוכחית ורצון להעביר את שליטת הקבוצה לאנשיו. לוואלה! ספורט נודע כי היום ייפגש קפטן הקבוצה, רוברט רוטברט עם ראש העיר בניסיון לשנות את רוע הגזירה ולהעביר את הכספים שהעירייה התחייבה להם.

ביום חמישי אמורה הבקרה התקציבית של איגוד הכדורסל להחליט האם לפדות את הבטחונות שהציבה העירייה לקבוצה ולשלם את משכורות השחקנים והצוות המקצועי, שכאמור לא קיבלו משכורות במשך שלושה חודשים. השחקנים והצוות קיבלו החלטה כי אם לא יקבלו כסף, יפסייקו להתאמן ולא יופיעו, כשהגארד קנדריק מייז צפוי לעלות על טיסה כבר במהלך סוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully