וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ווילבקין שוב הציל את בלאט, דרושאפקה עלתה ל-0:1 מול קובאן

הכוכב של הטורקים קלע שלשה מעט לפני הבאזר (24 נקודות ו-5 אסיסטים בסך הכול) כפה הארכה והוביל את קבוצתו ל-79:82 מול לוקומוטיב קובאן בחוץ. בשישי: בלאט וקבוצתו יוכלו להשלים זכייה

סקוטי ווילבקין שחקן דרושאפקה מול בריאן קבאל שחקן לוקומוטיב קובאן. GettyImages
שוב היה שם בשביל בלאט. איזה שחקן. ווילבקין/GettyImages

דיוויד בלאט ודרושאפקה רחוקים 40 דקות בלבד מזכייה בתואר אירופי. הקבוצה הטורקית, שהצליחה לחזור פעמיים מפיגור מול באיירן מינכן בחצי הגמר, הצליחה שוב לצאת מהקבר הערב (שלישי) ולנצח 79:82 את לוקומוטיב קובאן במשחק הראשון של גמר היורוקאפ. עכשיו, שתי הקבוצות יגיעו למשחק גומלין בטורקיה כשאם דרושאפקה תנצח שם, היא תזכה בתואר.

דרושאפקה חזרה ממצב כמעט אבוד לחלוטין כשקובאן הוביל 69:72 ועל השעון היו רק 8.9 שניות והכדור היה בידיים של הרוסים. קובאן לא הצליחה להוציא את החוץ כמו שצריך וסקוטי ווילבקין, מי אם לא הוא, קלע שלשה מעט לפני הבאזר כדי לשלוח את המשחק להארכה. הרוסים איבדו מהמומנטום שהיה להם בחמש הדקות הנוספות ודרושאפקה ניצלה את זה כדי לברוח ולהשיג ניצחון חוץ מרשים.

ווילבקין, שקלע 41 נקודות במשחק השני מול באיירן מינכן, הפציץ הפעם 24 כולל 5 מ-13 לשלוש ועוד 5 אסיסטים, וויל קאמינגס קלע 19 וקלט 8 ריבאונדים, סטנטון קיד קלע 9, ג'אוון ג'ונסון קלע 7 וקלט 7 ריבאונדים. את הרוסים הוביל דימיטרי קולאגין עם 18 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל גם 5 איבודים, מרדי קולינס קלע 14 וקלט 7 ריבאונדים, כריס באב קלע 13, ג'ו רגלנד קלע 10 וקלט 5 ריבאונדים.

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
בלאט מחלק הוראות הערב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully