וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "לסביליה אין מה להפסיד והיא כבר ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בחוץ"

קשר באיירן מינכן לא מקל ראש בגומלין מול האנדלוסים למרות ה-1:2 במשחק הראשון בספרד. יופ היינקס: "אנחנו מתכוננים לזה שהם ישחקו בצורה התקפית יותר" (ד', 21:45, אין שידור)

    אחרי שהבטיחה את זכייתה באליפות גרמניה שישית ברציפות ו-28 בתולדותיה, באיירן מינכן תפגוש מחר (רביעי, 21:45) את סביליה במשחק הגומלין של שלב רבע גמר ליגת האלופות. הבווארים מגיעים להתמודדות אחרי ניצחון 1:2 בחוץ במשחק הראשון, כשהם יודעים שהדברים תלויים בהם. האורחים יצטרכו לספק תצוגה מרשימה כדי להפתיע, וישאבו ביטחון מניצחון החוץ על מנצ'סטר יונייטד בשלב שמינית הגמר.

    מאמן באיירן מינכן יופ היינקס. רויטרס
    יופ היינקס/רויטרס

    באיירן מינכן

    אחרי שזכו באליפות המקומית בפעם השישית ברציפות וה-28 בהיסטוריה, במינכן רוצים לסיים שבוע חלומי עם עלייה לחצי גמר ליגת האלופות. הסכנה הגדולה של באיירן נעוצה בכך שלא פחות משישה שחקנים בקבוצה נמצאים בסכנת השעיה אם יספגו כרטיס צהוב: ג'רום בואטנג, יוזואה קימיש, רוברט לבנדובסקי, פרנק ריברי, סבסטיאן רודי וקורנטן טוליסו.

    קשר אריאן רובן: "אנחנו צריכים להיזהר. כולם מדברים על חצי הגמר, אבל עדיין יש את המשחק מחר. אם ננצח, נוכל לדבר על זה. כרגע? עדיין לא. מוקדם מדי. זה תמיד נהדר לנצח 1:2 בחוץ במשחק הראשון, אבל זה לא כמו ה-0:5 נגד בשיקטאש, התוצאה עוד לא קבעה את ההתמודות ומצפה לנו משחק קשה מאוד. לסביליה אין מה להפסיד. ראינו שהם העפילו משמינית הגמר אחרי שניצחו בחוץ את מנצ'סטר יונייטד, אז אנחנו יודעים שהם מסוגלים להפתיע. נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח. אנחנו קבוצה טובה, אבל נצטרך להיות קצת יותר טובים ממה שאנחנו כרגע כדי לזכות בליגת האלופות".

    מאמן הבווארים יופ היינקס: "סביליה הפסידה 2:1 בבית במשחק הראשון, והם יצטרכו לקחת סיכונים כדי להעפיל. אנחנו מתכוננים לזה שהם ישחקו בסגנון יותר התקפי, וננסה לעשות מה שצריך כדי לנצח. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף בליגת האלופות, אין ספק בכלל לגבי זה. השחקנים שלי בכושר טוב, הם יודעים שאנחנו נכנסים לזמן הקריטי של העונה. הם מודעים לזה, וזה מה שחשוב".

    על שחקניו: "דויד אלבה התאמן עם הקבוצה, אבל בגלל שהחסיר מספר אימונים לאחרונה הוא לא בכושר משחק רצוי. בשל כך, החלטתי לתת לו לנוח מחר והוא יחזור לעניינים ביום שבת. גם ארתורו וידאל לא ישחק ונחזיר אותו לאימונים ביום חמישי. כשהגעתי, לסוון אולריך לא היה הרבה ביטחון עצמי, אבל עכשיו הוא אחד מהשוערים הטובים בבונדסליגה וגם מקבל הכרה מהאוהדים ומהתקשורת. זה משמח אותי מאוד כמאמן".

    עוד בוואלה!

    רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

    לכתבה המלאה
    שחקן באיירן מינכן אריאן רובן. רויטרס
    אריאן רובן/רויטרס

    סביליה

    קשר סביליה פרנקו ואסקס אמר: "אני לא חושב שזה בלתי אפשרי. אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד, לא יהיה קל. אבל אנחנו מלאי ביטחון ואמונה שאנחנו יכולים לשחק את הכדורגל הכי טוב שלנו ולתת לעצמנו סיכוי. לחבריי לקבוצה ולי לא אכפת מה חושבים אחרים. אתם חייבים לכבד את סביליה כי אנחנו כאן מסיבה כלשהי, אף אחד לא נתן לנו את הכרטיס לכאן במתנה".

    מאמן סביליה ויצ'נזו מונטלה הוסיף: "חשוב מאוד שנהיה במשחק במשך 90 דקות. אנחנו צריכים להיות מאוזנים ולא לנסות לכבוש בטירוף כמה שיותר מהר. חשוב שנישאר במשחק. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לכבוש שער או שניים במחצית השנייה, אבל אנחנו צריכים להימנע מלספוג, במיוחד במחצית השנייה. אני לא יודע אם העובדה שהרבה שחקנים שלהם בסכנת השעיה בשל כרטיסים צהובים זה יתרון, אבל אני מקווה שהם לא ישחקו".

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully