וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "לא מדמיין את ריאל מדריד בלי רונאלדו, צריך ליהנות ממנו כל עוד הוא כאן"

מאמן הבלאנקוס פרגן לפורטוגלי לפני הגומלין מול יובנטוס ברבע גמר האלופות (רביעי, 21:45, אין שידור). אלגרי: "אף אחד לא חשב שנספוג אחרי שתי דקות בטורינו, למה שלא נעשה את אותו הדבר?"

רבע גמר - הגומליןהסתיים11/04/2018
ריאל מדריד
  • רונאלדו (90, פנדל)
3:1
  • (2) מנדזוקיץ'
  • (37) מנדזוקיץ'
  • (61) מטווידי
יובנטוס

    ריאל מדריד ויובנטוס יתייצבו מחר (רביעי, 21:45, אין שידור) למשחק הגומלין בשלב רבע גמר ליגת האלופות כשלבלאנקוס יתרון מבטיח ביותר של שלושה שערים מן המשחק הראשון בטורינו. ריאל מדריד איבדה כל סיכויי לזכייה בליגה הספרדית בה היא מפגרת ב-15 נקודות מהמוליכה ברצלונה וליגת האלופות היא התואר היחיד בו היא נותרה בתמונה העונה. יובנטוס, מנגד, פתחה פער של ארבע נקודות על פני נאפולי בצמרת הטבלה האיטלקית ודוהרת לזכייה שישית ברציפות בתואר האליפות. בליגת האלופות, לעומת זאת, החבורה של מאסימו אלגרי תזדקק לנס ספורטיבי כדי להמשיך לשלב הבא.

    מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
    עם רגל וחצי בחצי הגמר. זידאן/רויטרס

    ריאל מדריד

    סרחיו ראמוס ייעדר בהגנת ריאל מדריד בשל צבירת כרטיסים צהובים. חסוס ואייחו החולה בספק אם כי הוא התאמן היום ובשורות ריאל שוררת אופטימיות בנוגע לאפשרות שיתופו במשחק.

    מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן ניסה לשמור על דריכות למרות היתרון הגדול בו מחזיקה קבוצתו ואמר לקראת המשחק: "התוצאה במשחק הראשון לא משנה דבר עבורנו. זה משחק חדש. מה שקרה, קרה. אמנם השגנו תוצאה טובה אבל זה רק חצי עבודה".

    בהתייחס ליכולת שמציגה ריאל לאורך העונה כולה אמר הצרפתי: "סבלנו המון מחוסר יציבות וזה התבטא בעיקר ביכולת שלנו לכבוש שערים. היו זמנים קשים, אבל עכשיו מאוד השתפרנו ואני לא יודע להסביר את זה". זידאן התייחס גם לכריסטיאנו רונאלדו, שכיכב במשחק הראשון וניפק מספרת שתיכנס לפנתיאון של הכדורגל העולמי. בנוגע לפורטוגלי אמר זידאן: "אני לא מסוגל לדמיין את ריאל מדריד בלי רונאלדו. אנשים, כולל אותי, תמיד יזכרו אותו במועדון הזה. אנחנו צריכים ליהנות ממנו כל עוד הוא כאן. זה נהדר שהוא משחק בשבילי".

    שחקן ההגנה רפאל וראן הוסיף על דברי מאמנו: "אנחנו יודעים שיובנטוס ילחצו אותנו מהפתיחה, כך שזה יהיה משחק מאוד קשה. אנחנו לא מתכוונים לשחק על 0:0, זה לא הסגנון שלנו. אנחנו נשחק בשביל להשיג ניצחון".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    שחקן ריאל מדריד רפאל וראן. רויטרס
    נערך למשחק קשה. וראן/רויטרס

    יובנטוס

    יובנטוס תחסר את פאולו דיבאלה המורחק ובקבוצה הביעו במהלך השבוע תקווה כי גונסאלו היגואיון יהיה זה שייקח מנהיגות ויסחוף את הזברות למהפך מדהים מול האקסית שלו.

    שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "נבוא מחר וננסה לשחק את המשחק שתמיד עוזר לנו להשיג את התוצאות הטובות. רונאלדו הוא שחקן שלם מאוד, הכי קטלני שיש בכדורגל העולמי, הוא תמיד כובש שערים ועושה את ההבדל, אין לי ספק בכך. ההרגשה לשחק בסנטיאגו ברנבאו עבורי היא כמו בשביל כל שאר השחקנים. אנחנו צריכים לשחק הכי טוב שאפשר, אנחנו באצטדיון פנטסטי נגד קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש, אנחנו לובשים חולצה חשובה מאוד וצריכים להצדיק אותה".

    מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי: "מה שאנחנו רוצים לעשות זה לחזור מפיגור 3:0. זו הייתה תוצאה לא טובה בשבוע שעבר ונצטרך לשחק משחק שלם יותר מול קבוצה שלמה מאוד אם אנחנו רוצים להשיג תוצאה חיובית. אף אחד לא ציפה שנספוג אחרי שתי דקות בטורינו, אז למה שלא נעשה את אותו הדבר מחר? אנחנו צריכים לתת הכול, התוצאה במשחק הזה יכולה לעזור לנו בהמשך העונה. אנחנו צריכים להיות רציניים כי אנחנו עדיין נאבקים גם על האליפות".

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully