וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לדין משמעתי בעקבות הקריאות נגד מזרחי ופנאן

10.4.2018 / 11:09

שבוע לאחר הדרבי התל אביבי החליט היועץ המשפטי להעמיד לדין את האדומים בגין הקריאות הקשות של האוהדים. עם זאת, ביקש שלא לממש את עונש הרדיוס על תנאי שעומד נגד המועדון

one

הפועל תל אביב תעמוד לדין משמעתי ביום חמישי הקרוב באיגוד הכדורסל בשל אירועי הדרבי התל אביבי מהשבוע שעבר. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל עו"ד טל אור החלייט להעמיד את האדומים לדין בגין שני אירועים - "השמעת ביטויי אלימות מילולית והסתה: "שמעון מזרחי תתאבד כבר", וזאת ברבע הרביעי למשחק, ו"במספר פעמים" ו-"הטחת קללות לעבר מאמן הכושר של קבוצת מכבי תל אביב מר רגב פנאן, "אבא מת", תוך כדי סימון בידיים של תנועת תלייה - "מראים לו חבל תלייה"". אור מציין כי: "בעניין זה הבהיר המשקיף לבקשתי, כי הקבוצה לא נקטה באמצעים להפסקת המעשים הנ"ל".

נגד הפועל תל אביב עומדים עונשים על תנאי מהתקופה האחרונה - קנס בסך 50 אלף שקלים וכן עריכת שני משחקים ביתיים ברדיוס של 100 קילומטרים. "הרשעות אלה עסקו, בין היתר, באירועים של זריקת חפצים על ידי אוהדי הקבוצה וכך בהשמעת ביטויי אלימות מילולית, הסתה וקללות קשות ובלתי ספורטיביות כלפי יו"ר קבוצת מכבי תל אביב מר שמעון מזרחי וכלפי מאמן הכושר של הקבוצה מר רגב פנאן".

למרות זאת, היועץ המשפטי לא מבקש להפעיל את עונשי הרדיוס: "מתוך רצון לאפשר לקבוצה ובעלי תפקידיה לנקוט בפעולות כאלה ואחרות מול קהל אוהדיה על מנת למגר לחלוטין את התופעות המכוערות הנ"ל, הרי שאני סבור כי ניתן להסתפק בהטלת קנסות כספיים מידתיים בפועל ועל תנאי, בשיעורים כפי שיקבעו על ידי בית הדין המשמעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully