וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקות של חרדה: פורנאלס התמוטט, בוויאריאל ממתינים לתוצאות הבדיקה

הכישרון הגדול של הצוללת הצהובה חש סחרחורת וכמעט איבד את ההכרה בדקות הפתיחה נגד בילבאו. הוא הוחלף ונשלח לבית החולים. אחת הסיבות לדאגה הגדולה: זה כבר קרה לו בדצמבר האחרון

אימג'בנק GettyImages

מיני דרמה התרחשה אתמול (שני) במשחק בין ויאריאל לאתלטיק בילבאו (1:3 לבילבאו). קשר ויאריאל, פאבלו פורנאלס, התמוטט על המגרש, דבר שכמובן עורר לא מעט בהלה. הספרדי בן ה-22 הוחלף כבר אחרי 9 דקות, ולשמחתם של כל הנוכחים במקום, עזב את המגרש בהליכה.

מאוחר יותר התברר שפורנאלס חש סחרחורת עזה , נפל לקרקע והיה קרוב לאיבוד הכרה. אחרי שהתאושש הוא ביקש להמשיך לשחק, אבל רופא הקבוצה אסר עליו. הוא נלקח לבית החולים לבדיקות ובמועדון ממתינים לתוצאותיהן. החשש התעצם נוכח העובדה שזו לא הפעם הראשונה בה קורה לשחקן משהו מהסוג הזה; בדצמבר האחרון פורנאלס התעלף במהלך אימון שגרתי וגם אז הובהל לבית החולים.

בוויאריאל מקווים מאוד שהקשר הצעיר לא סובל מבעיה כרונית שעשויה לסכן את חייו אם ימשיך לשחק כדורגל. אף אחד בספרד לא שכח את הטראומות שהותירו מותם של אנטוניו פוארטה (2007) ודני חארקה (2009) ופורנאלס לא יחזור למגרש עד שתהיה אינדיקציה ודאית שמהלך כזה לא מסכן אותו.

פורנאלס שהתחיל את הקריירה במלאגה, נרכש על ידי ויאריאל בקיץ האחרון תמורת 12 מיליון יורו. הוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בליגה הספרדית וכבר נמצא תחת מעקב של קבוצות בכירות בפרמיירליג. ב-2016 רשם הופעת בכורה בנבחרת ספרד והעונה הוא כבש 3 שערים ובישל 8 נוספים ב-29 משחקי ליגה.

פאבלו פורנאלס במדי נבחרת ספרד. GettyImages
אחד הכישרונות העולים בליגה הספרדית. פורנאלס במדי נבחרת ספרד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully