וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג הובסה 4:1 על ידי באייר לברקוזן

השוורים ספגו הפסד בית כואב, שהותיר אותם במקום השישי והעלה את האדומים אל המקום הרביעי. זאביצר כבש ראשון (17), האברץ (45), בראדנט (51), רטסוס (56) ופולנדו (69) השלימו מהפך

קווין פולאנד שחקן באייר לברקוזן. AP
פולנד חוגג את השער ה-50 שלו בבונדסליגה/AP

המחזור ה-29 בבונדסליגה ננעל הערב (שני) עם קריסה מוחלטת של ר.ב. לייפציג שלושה ימים בלבד לפני הגומלין מול מארסיי ברבע גמר הליגה האירופית, משחק אליו תגיע עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון. באייר לברקוזן הביסה 1:4 את השוורים וטיפסה אל המקום הרביעי עם 48 נקודות, שתיים יותר מאיינטרכט פרנקפורט ומלייפציג עצמה.

דווקא לייפציג כבשה ראשונה וזה הגיע בדקה ה-17. המארחת יצאה להתקפה מרשימה, יוסוף פאולסן הוריד עם הראש יפה למרסל זאביצר, שבעט בנגיעה מ-18 מטר, ברנד לנו לא הצליח להדוף למרות שיכול היה לעשות יותר וזה 0:1. באייר לברקוזן מצאה את השוויון בדקה ה-45 עם מתפרצת לתפארת כשלאון ביילי פרץ עם המהירות האדירה שלו מימין והעביר כדור רוחב, קאי האברץ בן ה-18 בעט מהאוויר נהדר פנימה וקבע 1:1. בדקה ה-51 יוליאן בראנדט השלים את המהפך כשחדר מהמרכז ובעט מקרוב פנימה את ה-1:2. פנאיוטיס רסטוס היווני הצעיר, שנכנס כמחליף במקום סוון בנדר שנפצע, כבש את השלישי גם מהאוויר יפה לפינה הרחוקה את ה-1:3 בדקה ה-56. בדקה ה-69 כבשה האורחת את הרביעי אחרי מסירת רוחב יפה של בראנדט שמצאה את פולנד והוא בעט פנימה בנגיעה אחת מתוך הרחבה וקבע 1:4 ענק עם שער הבונדסליגה ה-50 שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully