וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: אחרי ההכרזה על הפיצול - מכבי חיפה ביד אליהו

9.4.2018 / 18:12

יומיים בלבד אחרי שהכריזה כי תבנה סגלים שונים ליורוליג ולליגה תארח מכבי תל אביב את קבוצת התחתית מהכרמל (19:00, ספורט 5). טיוס, דיברתולומיאו, ג'קסון ובולדן לא ישחקו. בכורה לבורל בירוק

one

משחקי המחזור ה-23, הפותח את הסיבוב השלישי בליגת העל, יינעלו מחר (שלישי) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה (19:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עמית בלק, אלעד לייבוביץ' ויוחאי שולמן). זהו המשחק ה-113 בין הקבוצות בכל הזמנים בליגה הסדירה, כשביד אליהו המאזן עומד על 1:57 לטובת הקבוצה הביתית. בסיבוב הראשון הביסה מכבי תל אביב את חיפה ביד אליהו 62:83 בזכות 20 נקודות של ג'ונה בולדן, ואילו בסיבוב השני ניצחה ברוממה 75:87 כשג'ייק כן מצטיין עם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי המשחק שנעל את עונת היורוליג שלה בולנסיה, ויומיים בלבד אחרי ההכרזה הדרמטית של המועדון כי החל מהעונה הבאה ייבנו שני סגלים בצהוב - סגל בכיר למשחקי היורוליג, וסגל נוסף, צעיר וישראלי יותר, למשחקי הליגה. אם הדרמה הזאת לא הספיקה, נבן ספאחיה יצטרך להסתדר במשחק נגד חיפה עם סגל חסר במיוחד - אלכס טיוס סובל מפציעת קרסול, ג'ון דיברתולומיאו מפציעה בבטן, פייר ג'קסון מפציעת גב ואליו הצטרף ג'ונה בולדן שלא נרשם. למרות זאת, הצהובים לא רוצים להכנס למשבר אחרי ההפסד בדרבי ולפתוח את הסיבוב השלישי ברגל ימין.

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון, שחקן פנאתינייקוס מייק ג'יימס. ברני ארדוב
צהובים יחזרו למסלול הניצחונות? פייר ג'קסון (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

את הסיבוב הנועל את הליגה פותחת מכבי חיפה כשהראש שלה רק מעט מעל המים. היא אמנם במקום ה-11, ששווה בסיום העונה השארות בליגה, אבל בשיוויון נקודות עם עירוני נהריה, ויתרון סלים בלבד עליה. בסוף השבוע צירפו הירוקים ת'רסון בורל שהגיע לארץ ורשם מספר אימונים טובים תחת עופר רחימי שהחליט לרשום אותו בסגל במקומו של זאק גרהאם, שהגיע במהלך העונה ועד כה רחוק מלהרשים. בחיפה יודעים שאם לא יצליחו לנצח במשחקי הפתיחה של הסיבוב השלישי, שמזמנים להם מפגשים מול כל קבוצות הצמרת של הליגה, הם צפויים לרדת למקום האחרון בטבלה, וירצו לרשום הפתעה כבר ביד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully