וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח התאמן עם ליברפול, יורגן קלופ: "לא יודע אם יהיה כשיר"

הכוכב המצרי של ליברפול עדיין בספק לגומלין ברבע גמר ליגת האלופות, אליו יגיעו האדומים אחרי 0:3 במשחק הראשון. פפ גווארדיולה: "נצטרך משחק כמעט מושלם כדי לעלות" (ג', 21:45)

רבע גמר - הגומליןהסתיים10/04/2018
מנצ'סטר סיטי
  • ז'סוס (2)
2:1
  • (56) סלאח
  • (77) פירמינו
ליברפול
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מוכן למשחק קשה מאוד. קלופ/רויטרס

שישה ימים אחרי ה-0:3 המהדהד באנפילד ושלושה ימים אחרי ששמטה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 בדרבי, תנסה מנצ'סטר סיטי לצלוח מחר (שלישי, 21:45) משימה קשה במיוחד. הקבוצה של פפ גווארדיולה תארח את ליברפול בגומלין רבע גמר ליגת האלופות כשהיא זקוקה לניצחון בהפרש של ארבעה שערים או 0:3 שיגרור את ההתמודדות להארכה. כל תוצאה אחרת תשלח את יורגן קלופ ושחקניו לחצי הגמר.

מוחמד סלאח, שכבש העונה 38 שערים בכל המסגרות עבור ליברפול, עדיין בספק למשחק אחרי שנפצע במשפעה במהלך המשחק הקודם בין שתי הקבוצות ולא נכלל בסגל בדרבי מול אברטון בשבת. קלופ אמר על מצבו של המצרי: "אני לא בטוח ב-100%, זה יותר כן מלא כרגע, אבל אנחנו צריכים לחכות ולראות. נתאמן ואז נקבל החלטה". מאוחר יותר בערב קיבלה ליברפול בשורה מצוינת כשמוחמד סלאח נטל חלק באימון הקבוצה. עם זאת, עדיין לא ברור אם ישחק. מי שבטוח ייעדרו יהיו ג'ואל מאטיפ, אמרה ג'אן, אדם ללאנה וג'ו גומז הפצועים וג'ורדן הנדרסון המושעה. פפ גווארדיולה, לעומת זאת, ייהנה מסגל מלא פרט לבנג'מין מנדי שחזר לאחרונה לאימונים אחרי פציעה שהשביתה אותו במשך זמן רב, אבל עדיין חסר כושר משחק.

סיטי בוודאי תשאב עידוד מכך שדרסה את ליברפול 0:5 במשחק הליגה בין השתיים באתיחד העונה. הקבוצה של גווארדיולה תנסה להפוך לקבוצה השלישית שמוחקת פער של שלושה שערים לפחות מהמשחק הראשון בליגת האלופות אחרי דפורטיבו לה קורוניה מול מילאן ב-2003/4 וברצלונה נגד פריס סן ז'רמן בעונה שעברה. ליברפול לא הפסידה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות וכבשה יותר מכל קבוצה אחרת בליגת האלופות העונה (31).

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
סלאח באימון הערב/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר לקראת המשחק: "אני לא מתעניין בתגיות של פייבוריטית או אנדרדוג. ברור שכשאתה משחק נגד אלופת הפרמיירליג אז אתה לא פייבוריט. אנחנו נבוא לשחק כרגיל, לכבוש ולנצח. אנחנו רק מובילים, אמנם יותר ממה שציפיתי, אבל אנחנו יודעים שעדיין יש לנו עבודה לעשות. אני לא חושב שסיטי תרגיש פגיעה או משהו בגלל שני ההפסדים האחרונים. כששיחקנו כאן חטפנו 5:0 בתחילת העונה וברור לי היטב שסיטי קבוצה איכותית מאוד. כולנו מכירים את פפ ויודעים שהוא המאמן או המנג'ר הכי טוב בעולם אז ברור שסיטי קבוצה מעולה. נצטרך להיות יציבים מאוד ואמיצים כדי לעבור שלב. אם נעבור שלב או שסיטי תעבור שלב, אז מה שמחכה זה ברצלונה כנראה, ריאל מדריד כנראה ובאיירן מינכן כנראה, כך שגם ההמשך יהיה קשה מאוד. זו התחרות הכי קשה בעולם".

בלם המייטי רדס וירג'יל ואן דייק הוסיף: "ברור שלהגן על 0:3 הולך להיות קצת מוזר. אבל אני חושב שאנחנו צריכים להגיע במחשבה שהתוצאה עדיין 0:0, אנחנו רוצים לנצח ואנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לכבוש. אנחנו יודעים גם שכקבוצה אנחנו יכולים להתגונן טוב וראיתם את זה במחצית השנייה באנפילד בשבוע שעבר. המטרה המרכזית שלנו היא לנצח".

קשר מנצ'סטר סיטי פרננדיניו אמר לקראת המשחק: "כמובן שעבר עלינו שבוע קשה עם שני הפסדים ברציפות, אבל אנחנו צריכים להתרכז במשחק מול ליברפול והדרך היחידה לשחק כדורגל טוב היא עם מנטאליות חיוביות. עכשיו זה הזמן של השחקנים המנוסים לקחת פיקוד ולשמור על הצד המנטאלי של השחקנים. אנחנו קרובים לזכות באליפות ורוצים להמשיך הלאה בליגת האלופות, אבל זה לא יהיה קל".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "כמובן שכדי לעלות נצטרך לספק משחק כמעט מושלם: לייצר מצבים, להיות קטלניים מול השער ולא לאפשר לליברפול להגיע למצבים. כל התנאים צריכים להיות מושלמים כדי שנעלה שלב. ברור שאנחנו מכירים את ליברפול מצוין והם מכירים אותנו ובגלל זה אנחנו צריכים לשחק טוב יותר כדי לנצח אותם. אנחנו צריכים להתרכז במה שאנחנו עושים. אם נספוג, נצטרך להמשיך הלאה ולא לוותר ואם אנחנו לא מצליחים לכבוש אז בסדר, התקפה הבאה, התקפה הבאה. אנחנו צריכים לזכות בתארים באירופה וזה מורכב וקשה. אולי זה לא יקרה הפעם, אבל מה שהמועדון עשה בעשר השנים האחרונות והתשוקה שיש פה יגרמו לזכייה להגיע. אם זה לא יקרה העונה זה יקרה בעונה הבאה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully