וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם החמישית ברציפות: מכבי אשדוד זכתה באליפות המדינה בכדורסל נשים

הקבוצה של עדן ענבר ניצחה 76:93 את אליצור רמלה והשלימה 0:3 בסדרת הגמר. זוהי הזכייה השישית של אשדוד בתואר. טיפאני ג'קסון הצטיינה עם טריפל דאבל אדיר של 27 נק', 16 ריבאונדים ו-10 אסיסטים

מכבי אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים. לירון מולדובן
עוד צלחת לארון. מכבי אשדוד חוגגת/לירון מולדובן

מכבי אשדוד זכתה הערב (שני) באליפות החמישית ברציפות בליגת הכדורסל הנשים. זאת לאחר שהקבוצה של עדן ענבר ניצחה 76:93 את אליצור רמלה והשלימה 0:3 חלק בסדרת הגמר. זוהי הזכייה השישית בסך הכול של המועדון הדרומי בתואר האליפות והדאבל השלישי בו זוכה מכבי אשדוד שפרצה לצמרת כדורסל הנשים הישראלי בסוף העשור הקודם.

הכוכבת של המשחק הערב הייתה טיפאני ג'קסון שלהטה עם טריפל דאבל של 27 נקודות, 16 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. היריבה מרמלה, שחזרה השנה לצמרת כדורסל הנשים הישראלי הייתה במשחק במשך שלושה רבעים והציגה כמה ניצוצות בעיקר מצד אדוט בולג'וק (24 נקודות) ונועה גנור (17) אבל זה פשוט לא הספיק מול המכונה המשומנת מאשדוד. פרט לג'קסון גם לטיפאני הייז היה ערב נהדר במדי אשדוד עם 22 נקודות ו-8 אסיסטים. הקפטנית קטיה לויציק הוסיפה 14 נקודות משלה והתפנתה להניף את צלחת האליפות.

טיפני ג'קסון שחקנית מכבי אשדוד עם קטיה לויצקי. לירון מולדובן
משחק נדיר. טיפני ג'קסון עם הקפטנית לויצקי/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1

פתיחת המשחק הייתה נטולת הגנות כשששתי הקבוצות ניפקו סלים כמעט מכל עבר. טיפאני הייז שלטה מתחת לסלים לזכות אשדוד, אדוט בולג'וק הגיבה בסלים חשובים מנגד והקבוצה מעיר הנמל הובילה 25:27 לאחר עשר דקות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הקהל של מכבי אשדוד. לירון מולדובן
הקהל של מכבי אשדוד/לירון מולדובן

רבע 2

ברבע השני אשדוד העלתה את רמת האינטנסיביות בהגנה והגדילה בהתמדה את ההפרש. מהלך של שלוש נקודות של טיפאני הייז קבע 33:42 לזכות המארחות ומאמן רמלה אלי רבי הזעיק פסק זמן. רצף הקליעות של האשדודיות נמשך עד למחצית ולאחר 20 דקות של משחק אשדוד הובילה בבטחה 42:55.

קטיה לויצקי, שחקנית מכבי אשדוד. לירון מולדובן
קטיה לויצקי תופסת אוויר/לירון מולדובן

רבע 3

פתיחת החלק הראשון של המשחק עמד בסימן קאמבק מרשים של רמלה ושלשה של אדוט בולג'וק צימקה את היתרון האשדודי ל-56:60 בלבד ועדן ענבר נאלץ להזעיק פסק זמן. עם החזרה לפרקט אשדוד עצה את הסחף ועלתה ל-61:70. הפעם היה תורו של אלי רבי לבקש טיים אאוט שתי דקות לסיום. עד לסיום הרבע רמלה הוסיפה למאזנה נקודה ולפני עשר הדקות האחרונות עמד היתרון האשדודי על 62:70.

עדן ענבר מאמן מכבי אשדוד עם שרת התרבות והספורט מירי רגב (הליכוד). לירון מולדובן
מאמן מכבי אשדוד עדן ענבר, שנבחר למאמן העונה, עם שרת התרבות והספורט מירי רגב/לירון מולדובן

רבע 4

בתחילת הרבע האחרון טיפאני ג'קסון קלעה את הנקודה ה-25 שלה במשחק, הטיסה את אשדוד ל-65:79 והקהל החל להריח את האליפות. שלשה של הייז שתי דקות לסיום קבעה 71:89 לזכות אשדוד והחגיגות החלו. תוצאת הסיום: 76:93 לזכותה של אשדוד שחוגגת עוד אליפות מרשימה.

קלעו למכבי אשדוד: טיפאני ג'קסון 27 נקודות, 16 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, טיפאני הייז 22 נקודות ו-8 אסיסטים, קטיה לויצקי 14, צ'לסי הופקינס ושי דורון 9 כ"א, טיאה פרסלי 5, רוני בן נון 3

קלעו לאליצור רמלה: אדוט בולג'וק 24 ו-8 ריבאונדים, אלכסיס ג'ונס 20 נקודות ו-7 אסיסטים, נוער גנור 17 נק' (7 מ-10 מהשדה), אלכסנדרה כהן 7 נק', דזירי פדר 5 נק', נעמה שפיר 3

קטיה לויצקי קפטנית מכבי אשדוד. לירון מולדובן
קטיה לויצקי חוגגת עונה אישית מצוינת ואליפות/לירון מולדובן
שי דורון שחקנית מכבי אשדוד עם אוהדי הקבוצה. לירון מולדובן
שי דורון חוגגת עם האוהדים/לירון מולדובן
שי דורון, שחקנית מכבי אשדוד. לירון מולדובן
רק 9 נקודות במשחק האחרון של העונה. שי דורון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully