וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "הטעות הכי גדולה היא לחשוב שאנחנו כבר בחצי הגמר"

מאמנה של ברצלונה דיבר לקראת משחק הגומלין נגד רומא ברבע גמר ליגת האלופות (ג', 21:45, ערוץ 13), אליו קבוצתו מגיעה עם יתרון 1:4: "אם לא נהיה מרוכזים, רומא תעניש אותנו"

רבע גמר - הגומליןהסתיים10/04/2018
רומא
  • דזקו (6)
  • רוסי (58, פנדל)
  • מאנולס (82)
0
    ברצלונה

      אחרי שהפסידה 4:1 בקאמפ נואו במשחק הראשון, רומא תנסה לחולל מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 13) סנסציה כשתארח את ברצלונה במשחק הגומלין במסגרת רבע גמר ליגת האלופות. קבוצתו של ארנסטו ואלוורדה מגיעה להתמודדות אחרי שהשוותה את שיאה של ריאל סוסיאדד ולא הפסידה ב-38 משחקי ליגה רצופים. המארחים, מנגד, במצב רוח ירוד בעקבות הפסד ביתי 2:0 לפיורנטינה ויצטרכו לספק ערב חלומי בו ינצחו לפחות אם הם רוצים שיהיה להם סיכוי להפתיע את הקטלאנים, שעדיין לא הפסידו העונה בליגת האלופות. רק ניצחון 0:3 או יותר יעלה את הרומאים לחצי הגמר.

      שחקן רומא ראג'ה נאינגולן עם מאמנו אוזביו די פרנצ'סקו. רויטרס
      רוצים להוכיח את עצמם. ראג'ה נאינגולן עם אוזביו די פרנצ'סקו/רויטרס

      רומא

      ג'נגיז אונדר הטורקי עדיין פצוע ויחמיץ את ההתמודדות. גם דייגו פרוטי בספק ורק בסמוך למשחק ידעו הג'אלורוסי האם יוכל לקחת חלק. רומא לא ניצחה את ברצלונה בליגת האלופות מאז שנת 2002, וגם אם תודח, רוצה לסיים את המפעל בטעם טוב שייתן לה בוסט לקראת המשך המאבקים על הכרטיס לליגת האלופות בליגה האיטלקית. היא תצפה לתוצרת מחלוצה הבוסני אדין דז'קו, שכבש את שער הניחומים בקאמפ נואו שהיה החמישי שלו בקמפיין העונה.

      הקשר הבלגי ראג'ה נאינגולן אמר: "היה משחק טוב בברצלונה. היינו חסרי מזל, אבל ההופעה שלנו הייתה טובה. מחר ננסה להיות טובים שוב והפעם נקווה לתוצאה שונה. בטוח שיהיה משחק נהדר. מקווה שננצל את המצבים שלנו. אנחנו צריכים לבוא עם ביטחון ולהוכיח שברצלונה פגיעה".

      מאמנו, אוזביו די פרנצ'סקו: "אני רוצה לראות את אותה הנחישות והאגרסיביות מהשחקנים שלי. היינו טובים נגד ברצלונה וגם נגד פיורנטינה בליגה, אבל היה חסר לנו משהו קטן. אנחנו יוצרים המון מצבים אבל מחמיצים, זאת בעיה. אנחנו מתמודדים עם זה מתחילת העונה וננסה לשפר את זה. ראג'ה? הוא יכול לשחק בכל מועדון גדול בעולם ומחר הוא יצטרך להוכיח את זה. זאת הזדמנות שהוא חיכה לה מאז שהיה ילד, יש לו פוטנציאל גדול".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

      בשיתוף פיטרו
      שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן. רויטרס
      "המפתח הוא בהגנה". מארק אנדרה טר סטגן/רויטרס

      ברצלונה

      הקטלאנים רוצים להמשיך את הרצף שלהם, שעומד על עשרה משחקי ליגת אלופות ללא הפסד, ולא להיקלע לקשיים בדרכם הבטוחה לשלב חצי הגמר. לוקה דין הפצוע ייעדר, כסרג'יו בוסקטס נמצא בספק וייתכן כי ארנסטו ואלוורדה יחליט להעניק לו מנוחה במטרה שיתאושש מפציעתו. ליאונל מסי כבש שלושה שערים בארבעת משחקיו האחרונים נגד רומא, וינסה לעשות זאת במטרה להעלות את מספר השערים שכבש העונה בצ'מפיונס, שעומד כרגע על ששה.

      השוער הגרמני, מארק אנדרה טר סטגן אמר: "יש לנו סגל חזק ואנחנו רוצים לנצח. לא יהיה קל מחר, רומא לא רוצה להפסיד בבית. המפתח הוא בהגנה. כשלא סופגים הרבה, זה נותן יתרון גדול. יש לנו הרבה איכות בחלק האחורי. אנחנו צריכים להגן על היתרון שלנו מהמשחק הראשון ואסור לטעות, רומא קבוצה מצוינת והם יקשו עלינו מאוד".

      מאמנו ארנסטו ואלוורדה הוסיף: "אנחנו לא באים עם יותר מדי ביטחון. ברור לנו שעשינו תוצאה טובה אבל צריך לסיים את העבודה. אני לא חושב על חצי הגמר, רק על המשחק מחר. הטעות הכי גדולה תהיה לחשוב שכבר עברנו שלב. הייתי בכדורגל מספיק זמן כדי איך דברים שאיש לא ציפה להם קרו. אנחנו חייבים להיות מרוכזים. אם לא, רומא תעניש אותנו".

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully