וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה כיתה: דני אבדיה צפוי לשחק הקיץ עם נבחרת העתודה

9.4.2018 / 14:57

כשהוא בן 17 בלבד, ואחרי שהצטיין בטורניר אלברט שוויצר, דוחף המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל ונבחרות ישראל פיני גרשון את הכישרון של מכבי תל אביב לנבחרת של בית הלחמי, בנוסף לנבחרת הנוער. גם יותם חנוכי (17) צפוי לעשות מסלול דומה

נבחרת הנוער של ישראל סיימה שלשום (שבת) את דרכה בטורניר אלברט שוויצר היוקרתי בגרמניה במקום השישי, במאזן של ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, כשעל הדרך מנצחים השחקנים של נתי כהן את נבחרתה המקבילה של ארצות הברית. הכוכב שלל הנבחרת בטורניר היה דני אבדיה, למרות שקטן בשנה מרוב השחקנים ששיחקו באליפות, שרשם 18.6 נקודות למשחק והמשיך להרשים את הסקאוטים שצפו במשחקים.

לוואלה! ספורט נודע כי אבדיה, שנחשב לאחד התקוות הגדולות של הכדורסל הישראלי צפוי להיות הקיץ חלק מנבחרת העתודה שתשחק באליפות אירופה דרג א' בחמינצר, גרמניה. את הנבחרת מאמן אריאל בית הלחמי. האליפות תתקיים בין ה-14 ל-22 ביולי, כשישראל, סגנית אלופת אירופה לנבחרות עתודה מהקיץ האחרון, תארח את האליפות בשנת 2019 ולכן לא יכולה לרדת לדרג ב' של אירופה.

דני אבדיה, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ישחק עם העתודה. דני אבדיה/ברני ארדוב

לאחר שיסיים את דרכו באליפות, בו תפגוש ישראל בשלב הבתים הראשון את נבחרות יוון, גרמניה ורומניה, צפוי אבדיה לחבור לנבחרת הנוער, שתחל ב-27 ליולי את דרכה באליפות אירופה לנוער דרג ב' בסקופיה, ונחשבת לאחת המועמדות הבולטות לעליית דרג. מי שעומד מאחורי הרעיון הוא המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, פיני גרשון, שאף חבר לנבחרת הנוער בנסיעתה האחרונה לגרמניה.

אם אכן אבדיה ישחק בקיץ הקרוב בנבחרת העתודה הוא יהיה השחקן השלישי בשנים האחרונות שמשחקת בנבחרת הגילאים הבכירה, לפני שסיים את גיל הנוער, כשמי שקדמו לו היו רם אליאספור ועידו פליישר, שמילאו תפקיד משני בנבחרות העתודה. שחקן נוסף שצפוי לשחק בנבחרת העתודה לפני שסיים גיל נוער בקיץ הקרוב הוא יותם חנוכי, שחקנה של גלבוע/גליל, שרשם בטורניר אלברט שוויצר האחרון 12.8 נקודות למשחק. אבדיה, בנו של שחקן העבר זופר אבדיה, ששיחק בישראל בתור מתאזרח, רשם בקיץ שעבר 15.3 נקודות, 12.6 אסיסטים ו-5.3 אסיסטים בממוצע למשחק בשורות נבחרת הקדטים.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully