וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אוהדי נבחרת רוסיה מאיימים "לעשות גיהנום" במונדיאל

הרוסים מתכוננים למפגש עם אוהדי אנגליה בגביע העולם. וגם: פציעה מחרידה למרימת המשקולות הטרנסג'נדרית, המעשה שגרם לאוהדי יונייטד להתאהב באנדר הררה, אמביד עוקץ, הבן של רונאלדו מוכיח שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ ושוער העבר חוטף יריות מחמותו לשעבר

AP

חמותו לשעבר של שוער העבר ירתה לעברו

אירוע לא נעים עבר על אלכסנדר שובקובסקי, שוער העבר של דינאמו קייב ונבחרת אוקראינה שפרש ממשחק פעיל לפני כשנתיים. שובקובסקי הגיע לבית גרושתו על מנת לאסוף את ילדים ולצאת איתם ליום כיף. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב השוער כי חמותו לשעבר סירבה לפתוח לו את הדלת וכשראתה כי לא עזב את המקום החלה להשליך עליו אבנים מהמרפסת. לאחר מכן נקטה חמותו בצעד קיצוני עוד יותר ולטענת שובקובסקי החלה לירות בו באקדח.

לטענת שובקובסקי האישה כיונה כדי לפגוע וביצעה שלוש יריות שפספסו את גופו בנס. "אני מבקש את עצתכם", כתב שובקובסקי בפייסבוק, "כיצד עליי לנהוג? לאילו רשויות לפנות? בבית בו מתגוררים הילדים שלי נמצאת אישה לא שפויה שנמצאת במצב רוח מאוד אגרסיבי. בשל כך, אני גם מאבד את הקשר עם הילדים שלי".

כך אנדר הררה קנה את אוהדי מנצ'סטר יונייטד

השדים האדומים חגגו 2:3 בדרבי אחרי מהפך גדול, ואוהדי הקבוצה נהנו מאוד לא רק ממניעת חגיגות האליפות מהיריבה השנואה, אלא גם מהמעשה של הספרדי בסיום. בזמן שירד מכר הדשא באיתיחאד, הקשר שחרר יריקה שבמקרה או לא (כנראה שלא) פגעה ישירות בסמל של מנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פציעה איומה למרימת המשקולות הטרנסג'נדרית

מרימת המשקולות הטרנסג'נדרית לורל הובארד, שספגה לא מעט ביקורות על יתרונה הלא הוגן בתחרויות, סבלה מפציעה מחרידה במשחקי חבר העמים הבריטי

העקיצה של ג'ואל אמביד

כוכב פילדלפיה סיפק תגובה עוקצנית במיוחד לפוסט שהעלה לאינסטגרם שחקן יטה, דונובן מיטשל. אמביד כתב: "אתה לא יכול לשמור עלי, אני אקרע לך את התחת".

האוהדים הרוסים מאיימים "לעשות גיהנום" במונדיאל

אחת התופעות הפחות נעימות והיותר מדוברות ביורו שנערך לפני שנתיים הייתה ההתפרעויות של אוהדי נבחרת רוסיה, שהתעמתו בתקריות אלימות עם אוהדי נבחרת אנגליה. בעוד כחודשיים ייצא לדרך גביע העולם ואוהדי הנבחרת המארחת לא מתכננים לשבת הפעם בשקט ובשלווה.

התפרעות הרוסים ביורו האחרון בצרפת

ברשתות החברתיות הם מדברים בשבועות האחרונים על "לעשות גיהנום" לאוהדי אנגליה. "כדאי להם ללכת לחדר הכושר ולהכין את עצמם איכשהו", כתב אחד מהם ואוהד אחר הוסיף: "הם רוצים מלחמה, אז הם יקבלו. להילחם זה בדם שלנו, ביוני הקרוב נעשה יותר מרק לשיר". נקווה שהמונדיאל יעבור בשלום.

מחווה נהדרת של אודינזה

שחקני הקבוצה האיטלקים עלו למשחק הליגה האחרון שלהם עם 10 חולצות שונות. לאחר המשחק, כל החולצות נמכרו במכירה פומבית וההכנסות נמכרו.

שיר צדק חוזר לכושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully