וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה על סף חתימה לעונה נוספת בסיטי. יהפוך למאמן היקר בעולם

למרות השבוע המתסכל, התכולים נחושים להשאיר את המאמן מעבר לחוזה המקורי ולהבטיח שיישאר עד קיץ 2020. השכר: כ-20 מיליון ליש"ט לעונה, שני מיליון יותר מהשיאן הנוכחי מרצ'לו ליפי

פפ גוארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חוגג על הדרך לבנק. גווארדיולה/רויטרס

באנגליה מדווחים: פפ גווארדיולה על סף חתימה על חוזה לעונה נוספת במנצ'סטר סיטי - אחרי שיפוג חוזהו המקורי - שישאיר אותו בקבוצה עד קיץ 2020. ב"דיילי מייל" דווח אמש (ראשון) בשעות הלילה כי גווארדיולה נפגש בחודש שעבר באבו דאבי עם הבעלים שייח' מנסור והמנכ"ל קלדון אל מובארק כדי לדון בחוזה החדש, שעל פי התחזיות יהפוך אותו למאמן בעל השכר הגבוה בעולם (וככל הנראה הגבוה אי פעם) - כ-20 מיליון ליש"ט לעונה.

מאז הצטרף גווארדיולה לסיטי בקיץ 2016 עשתה הקבוצה צעד קדימה בכל המסגרות, אולם העיתוי של הפרסום מסקרן במיוחד, כי בשבוע האחרון הקבוצה סובלת מקשיים ומירידה ביכולת. זה החל עם תבוסת 3:0 לליברפול במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות ונמשך עם הפסד 3:2 בדרבי למנצ'סטר יונייטד, למרות הובלה של 0:2 אחרי 45 דקות.

אם אכן גווארדיולה יחתום על חוזה בסדר גודל המוזכר בכלי התקשורת, הוא ירוויח סכום עצום ביחס למאמן. לשם השוואה, מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן מרוויח 4.6 מיליון ליש"ט בעונה, בעוד מאמן היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, עומד על 15 מיליון ליש"ט לעונה. בכך הוא גם יעקוף את מאמן נבחרת סין מרצ'לו ליפי שמרוויח 18 מיליון ליש"ט לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully