וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובר לג'ורדן: מיטש קופצ'אק ישמש כנשיא וג'נרל מנג'ר שארלוט

ה-GM המיתולוגי של הלייקרס יאחד כוחות עם הוד אווירותו ויחד הם ינסו להחזיר את ההורנטס למסלול, אחרי שנתיים בהן לא הצליחו להעפיל לפלייאוף. יחליף בתפקיד את ריץ' צ'ו שחוזהו לא חודש

מיטש קופצ'אק. AP
אתגר חדש עם השחקן הגדול בהיסטוריה. קופצ'אק/AP

הג'נרל המנג'ר המיתולוגי של הלייקרס מיטש קופצ'אק ישתף פעולה בקרוב מאוד עם מייקל ג'ורדן. הלילה (בין ראשון לשני) סיכם קופצ'אק בן ה-53 בשארלוט הורנטס, בה ישמש כנשיא וג'נרל מנג'ר ויעבוד לצידו של הבעלים הכי מפורסם ב-NBA. הוא יחליף את ריץ' צ'ו שהיה אמון על אותו תפקיד אך חוזהו לא חודש.

קופצ'אק, ששימש כג'נרל מנג'ר הלייקרס במשך עשרות שנים ואף זכה עימם בארבע אליפויות עד שפוטר מתפקידו בפברואר 2017, ינסה להחזיר את ההורנטס לפלייאוף אחרי שנעדרה משם בשתי העונות האחרונות. הוא צפוי להשאיר בתפקיד המאמן את סטיב קליפורד, לו חוזה לעונה הבאה, בעיקר משום שלשניים יש היכרות חיוביות מהתקופה בה קליפורד שימש עוזר מאמן למייק ד'אנטוני כשהאחרון אימן את הלייקרס.

כאמור, הקדנציה הארוכה שלו בלייקרס הסתיימה ברגשות מעורבים. הבעלים החדש מג'יק ג'ונסון העדיף למנות לתפקיד ה-GM את רוב פלינקה הצעיר וחסר הנסיון, ולעת עתה נראה שזה העלה את הלייקרס בחזרה על המסלול הנכון. כך או כך, ההורנטס מקבלים GM מנוסה ומעוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully