וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד זועמים: האם שער השוויון של גריזמן נכבש מעמדת נבדל?

הבלאנקוס התלוננו על השיפוט אחרי ה-1:1 עם אתלטיקו, שעמד בסימן השוערים בשני הצדדים. נבאס, שהצטיין, הודיע: "מתכוון לממש את החוזה ולהישאר". זידאן מכחיש: אנחנו לא תלויים ברונאלדו

AP

הדרבי של מדריד שוב עמד בסימן השוערים: ריאל ואתלטיקו נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 מתוח וקצבי, שמשמח בעיקר את ברצלונה - שנראית קרובה מתמיד לזכייה באליפות נוספת. כריסטיאנו רונאלדו המשיך את כושר הכיבושים הנפלא שלו והרשית משחק עשירי רצוף עם וולה מרשים בדקה ה-53, אבל אנטואן גריזמן איזן כעבור ארבע דקות, ולאחר מכן רונאלדו הוחלף כדי לשמור כוחות לקראת גומלין רבע גמר ליגת האלופות, מה שהוציא את כל העוקץ מההתקפה של הבלאנקוס.

קיילור נבאס ויאן אובלק סיפקו תצוגת שוערות מרשימה, ובסיום שוער ריאל החמיא לקולגה ואמר ש"יאן שוער נפלא, שתמיד מציג יכולת טובה. תמיד כיף להתמודד מול שוערים ברמה גבוהה". נבאס מוזכר לאחרונה כמועמד לעזוב את ריאל, שמחפשת כל העת אחר שוער בכיר יותר. ייתכן שאחרי ההצלות הגדולות הערב והתשואות מהקהל ראשי המועדון יחשבו שנית. "אני מודה לאלוהים על כל יום שאני שחקן ריאל מדריד", אמר השוער. "יש לי שתי עונות נוספות בחוזה ואם זה תלוי בי, אני מתכוון למצות אותן. נכון שהעונה האחרונה לא קלה, אבל מעולם לא הפסקתי להילחם".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ריאל תלויה בו, או לא? רונאלדו מוחלף/רויטרס

גם זידאן שיבח את השוער, והוסיף מחמאות גם לשוער היריב. "אובלק היה פנטסטי. הוא מראה מדי משחק למה הוא מסוגל. ההצלה שלו לבעיטה החופשית של ראמוס הייתה נפלאה. אבל הוא לא שחקן שלי".

זידאן המחליף את כריסטיאנו רונאלדו והסביר ש"זו בסך הכל היתה מנוחה. יש לנו הרבה משחקים והוא צריך לנוח, זה הכל". כשנשאל על התלות ההולכת וגוברת של ריאל בכוכב הפורטוגלי, השיב: "כריסטיאנו הוא כריסטיאנו, הוא תמיד היה שחקן כזה שיכבוש 50 שערים בעונה. זה נכון שאף אחד אחר לא מסוגל לעשות את זה, אבל יש לנו שחקנים אחרים שמסוגלים לכבוש. צריך לחשוב חיובי, לא שלילי".

על מצבה של ריאל בליגת האלופות והטענה לפיה היא הפייבוריטית לזכייה אמר המאמן: "אני לא אוהב לשמוע את זה. אנחנו צריכים לחשוב על הגומלין מול יובנטוס ולא לחשוב שכבר עברנו".

בספרד פרסמו שאנשי ריאל זעמו על השופטים בעקבות אישור שער השוויון של אנטואן גריזמן, שספק נכבש מעמדת נבדל.

עוד באותו נושא

ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

תשפטו בעצמכם: האם היה נבדל?

אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד נבדל. צילום מסך
אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד נבדל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully