וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: דויד פרר ניצח את פיליפ קולשרייבר בתום דרמה ענקית, ספרד עלתה

הספרדי בן ה-36, שמדורג 33 בעולם, ניצח 6:7 (1), 6:3, 6:7 (4), 6:4, 5:7 את קולשרייבר בתום ארבע שעות ו-50 דקות וסידר לנבחרתו 2:3 מול גרמניה. בחצי הגמר מחכה לה צרפת

דויד פרר טניסאי ספרדי. רויטרס
פרר בטירוף/רויטרס

דויד פרר השיג הערב (ראשון) ניצחון ענק והפך לגיבור של נבחרת ספרד, שעלתה לגמר גביע דייויס. הספרדים עשו את זה בצורה הכי דרמטית שיש כשהטניסאי בן ה-36, שמדורג 33 בעולם, ניצח 6:7 (1), 6:3, 6:7 (4), 6:4, 5:7 את פיליפ קולשרייבר הגרמני בן ה-34, שמדורג 34 בעולם, והשלים קאמבק ו-2:3 לספרד מול גרמניה בדרך למפגש מול צרפת. פרר נזקק לארבע שעות ועוד 51 דקות על מנת להשלים את הניצחון הדרמטי מול קולשרייבר, ששמט לא מעט הזדמנויות להכריע בעצמו את המשחק ומירר בבכי בסיום. פרר, ששיחק לעיני החברים והמשפחה שלו בעיר בה הוא מתגורר - ולנסיה - נראה קורן מאושר בסיום.

חצי הגמר (המארחת מצד ימין)
צרפת - ספרד
קרואטיה - ארה"ב

עוד לפני כן הצליח המדורג מספר אחת בעולם רפאל נדאל לאזן את ההתמודדות כשניצח 1:6, 4:6, 4:6 את סשה זברב, המדורג רביעי בעולם. רפא סגר סוף שבוע מוצלח מאוד בו חזר לשחק אחרי שלא עשה את זה מאז אליפות אוסטרליה, וניצח בשני המשחקים. ספרד תצא בחצי הגמר למשחק חוץ מול צרפת החזקה.

ארצות הברית השלימה עוד במהלך הלילה עלייה לחצי הגמר עם 0:3 מול בלגיה, שחסרה את דויד גופן וסטיב דארסי. היא תשחק בחצי הגמר מול נבחרת חזקה בהרבה כשתתארח בקרואטיה. הקרואטים השלימו את העלייה לחצי הגמר עם 1:3 ביתי מול קזחסטן כשמארין צ'יליץ' (3) דורס 1:6, 1:6, 1:6 את מיכאיל קוקושקין (92) בתוך שעתיים.

שחקני נבחרת ספרד בטניס, מארס לופס, רפאל נדאל, דויד פרר, פאבלו קרניו בוסטה, רוברטו באוטיסטה אגוט, פליסיאנו לופס. רויטרס
שחקני נבחרת ספרד בטניס, מארס לופס, רפאל נדאל, דויד פרר, פאבלו קרניו בוסטה, רוברטו באוטיסטה אגוט, פליסיאנו לופס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully