וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה 0:3 את שטוטגרט, הפער משאלקה צומק לנקודה

השוורצגלבן התאוששו אחרי התבוסה לבאיירן מינכן במשחק הקודם ומוכנים לקרב הישיר מול הרויאל בלוז על המקום השני במחזור הבא. פוליסיץ' (38), בטשואיי (48) ופיליפ התכבדו בכיבושים לזכותה של דורטמונד

שחקני דורטמונד חוגגים. GettyImages
מוכנים למשחק העונה שלהם. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

לאחר הזכייה של באיירן מינכן באליפות גרמניה, נמשך היום (ראשון) המחזור ה-29 בבונדסליגה עם המשחק בו דורטמונד הביסה את שטוטגרט 0:3 וצימקה את הפער משאלקה שבמקום השני לנקודה אחת בלבד. לאחר מכן סיימו איינטרכט פרנקפורט והופנהיים ב-1:1.

דורטמונד - שטוטגרט 0:3

השוורצגלבן התאוששו מן התבוסה הכואבת 6:0 לבאיירן מינכן במחזור שעבר ושבו למסלול הניצחונות על חשבון שטוטגרט שהפסידה לראשונה מזה תשעה משחקי ליגה. בעקבות הניצחון דורטמונד צימקה את הפער משאלקה שבמקום השני לנקודה אחת בלבד כששתי הקבוצות ייפגשו במחזור הבא. כריסטיאן פוליסיץ' האמריקאי סובב נפלא לתוך הרשת הגבוהה של היריבה מקצה הרחבה והעלה את דורטמונד ל-0:1 בדקה ה-38. מישי בטשואיי כבש מקרוב את שערו השביעי העונה מאז שהצטרף מצ'לסי בדרך ל-0:2. מקסימיליאן פיליפ הוסיף את השלישי בדקה ה-59 לאחר שהשתלט על הריבאונד של עצמו ושיגר פנימה.

איינטרכט פרנקפורט - הופנהיים 1:1

הנשרים לא הצליחו להשיג ניצחון ביתי למרות שכבר הובילו משער נוסף של לוקה יוביץ' בדקה ה-49. אבל סרג' גנאברי, שבעצמו נמצא בכושר מצוין לאחרונה, איזן כעבור שבע דקות וקבע את תוצאת המשחק. פרנקפורט עלתה אל המקום הרביעי, אבל תאבד אותו כבר ביום שני בלי קשר לתוצאה שתהיה במשחק בין ר.ב. לייפציג לבאייר לברקוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully