וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל עם ניצחון שלישי רצוף, צ'יצ'אריטו תסכל את צ'לסי

וולבק הרשית פעמיים (38 ו-81) והוביל את התותחנים ל-2:3 על סאות'המפטון. האלופה היוצאת סיימה ב-1:1 מול ווסטהאם אחרי שהמקסיקני שוב כבש מולה כמחליף ורחוקה 10 נקודות מהמקום הרביעי

דני וולבק שחקן ארסנל. רויטרס
וולבק חוגג/רויטרס

המחזור ה-33 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים: ארסנל ניצחה 2:3 את סאות'המפטון, בעוד צ'לסי שוב מעדה עם 1:1 ביתי מול ווסטהאם.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
אובמיאנג מבסוט/רויטרס

ארסנל - סאות'המפטון 2:3

שלושה ימים אחרי שהביסה 1:4 את צסק"א מוסקבה במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית, הצליחה הקבוצה של ארסן ונגר לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות, כשבכולם היא שיחקה בבית. גם בהרכב חסר, ללא מסוט אוזיל, ג'ק ווילשר, נאצ'ו מונריאל ואחרים, הצליחה ארסנל להשיג ניצחון בזכות התעלות של דני וולבק ופייר אמריק אובמיאנג ששוב כבש. סאות'המפטון האומללה הייתה קרובה להוציא משהו מהמשחק אבל נותרה מתחת לקו האדום במרחק שלוש נקודות מקריסטל פאלאס.

האורחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-17 משער של שיין לונג אחרי מסירה של סדריק סוארס וזה 0:1. התותחנים חזרו בדקה ה-29, כשמסירה של דני וולבק איתרה את פייר אמריק אובמיאנג, שהצליח לדחוף את הרגל שלו ובעט פנימה את ה-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-38 כשוולבק כבש אחרי בישול של אלכס איוובי. האורחת לא ויתרה ושער של צ'רלי אוסטין בדקה ה-73 קבע 2:2. בדקה ה-81 כבשה ארסנל את שער הניצחון כשהגבהה של איוובי מצאה את וולבק, שנכנס עם הרבה כוח ונגח פנימה את ה-2:3. ג'ק סטיבנס מסאות'המפטון הורחק בדקה ה-93, מוחמד אלנני קיבל אדום דקה לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חאבייר הרננדס ווסטהאם מול צ'לסי. רויטרס
אוהב להבקיע כמחליף בסטמפורד ברידג'. צ'יצ'אריטו/רויטרס

צ'לסי - ווסטהאם 1:1

האוהדים בסטמפורד ברידג' שוב יצאו מאוכזבים מדרבי וקרוב לוודאי שבעונה הבאה יראו את ליגת האלופות רק בטלוויזיה. הפער של צ'לסי מהמקום הרביעי בו נמצאת טוטנהאם, זו שניצחה אותה 1:3 במחזור הקודם, עומד על 10 נקודות כשנותרו רק 18 בקופה. ססאר אספיליקואטה היה האיש שהעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-36, אבל בדקה ה-73 הוא ראה טיל של צ'יצ'אריטו חולף על פניו בדרך לרשת וקובע שוויון. ארבע פעמים הופיע המקסיקני כמחליף בסטמפורד ברידג' ובכל הארבע גם כבש. הפעם הספיקו לו שלוש דקות בלבד על המגרש כדי להעניק לווסטהאם נקודה חשובה במאבקי התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully