וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'היציע' להתאחדות ולבקרה: "לא עושים מספיק להציל את הפועל פתח תקוה"

ארגון הגג של עמותות האוהדים בישראל פנה לגורמים העומדים בראש הכדורגל הישראלי, בעניין המצב הכספי הקשה של המועדון מהמלאבס. אוהדי הקבוצה חוששים שהיא נמצאת על סף כניסה לפירוק

אוהדי הפועל פתח תקוה. שלומי גבאי
אוהדי הפועל פתח תקוה מודאגים/שלומי גבאי

ארגון 'היציע' - ארגון הגג של עמותות האוהדים בישראל - פנה הבוקר (ראשון) להתאחדות לכדורגל ולבקרה התקציבית בטענה: "אינכם עושים כל שביכולתכם להציל את הפועל פתח תקוה". יושב ראש הארגון שי גולוב פנה ליושב ראש הבקרה רו"ח עופר אורליצקי וליושב ראש ההתאחדות עופר עיני, באשר למצבו הכספי הקשה של המועדון מהמלאבס, לאחר שקיבל פניות רבות מאוהדי הקבוצה המיואשים שביקשו את עזרתו.

ארגון 'היציע' מנסה למנוע את ההתמוטטות של הפועל פתח תקוה ודורש מהגורמים המנהלים את הכדורגל הישראלי להפעיל את הסעיף הרלבנטי בתקנון ולחייב את בעלי הקבוצה, דורון גלנט, למכור את הזכויות שלו תוך פרק זמן מוגדר. הארגון גם מבקש להעניק סיוע פעיל לעמותת 'הכחולה', שנתפסת כאפשרות הטובה ביותר להצלת המועדון.

אוהדי הקבוצה מפחדים שהיא נמצאת על סף חדלות פרעון וכניסה לפירוק נוסף, ובפנייה של ארגון 'היציע' נכתב כי התרשם שההתנהלות הכספית של המועדון אינה עומדת בסטנדרטים מינימליים. לעומת זאת, טוען הארגון, עמותת 'הכחולה' בנתה תשתית לניהול המועדון.

דוגמא ליכולת העדיפה של 'הכחולה' בניהול הקבוצה על פני גלנט, ניתן למצוא במקרה שאירע לפני כשבועיים: העמותה שכרה בעזרת כספי תרומות דירה לחלוץ הצעיר וואהיב חביבאללה, אחרי שהבעלים נתקל בקושי כספי וביקש ממנו לפנות את הדירה שקיבל מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully