וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רונאלדו עשה זאת שוב, שער פסיכי של שוער ממגרש שלם

כוכב ריאל מדריד הוכיח באימון שהמספרת האדירה שכבש מול יובנטוס לא הייתה עניין חד פעמי, שוער ז'לז'ניצאר השווה בתוספת הזמן עם גול אדיר. וגם: אמבפה בא לעזרת חבר וקטטת אוהדים המונית

ברני ארדוב

כריסטיאנו רונאלדו מאוד אוהב לעשות מספרות

בבוקר שאחרי המספרת המטורפת של כוכב ריאל מדריד לרשת יובנטוס, בשבוע שעבר, נפוצו ברחבי הרשת תמונות שלו מאימון הקבוצה ביום שלפני כן - שהוכיחו כי עבד על הבעיטה האקרובטית מבעוד מועד. מסתבר שהפורטוגלי עדיין רעב למספרות, כפי שתראו בקטע מהאימון של הבלאנקוס אמש. וואו, איזה יופי!

הרשת מתמוגגת מקיליאן אמבפה

פריס סן ז'רמן אמנם נזקקה לשער עצמי בדקה ה-90 כדי לא להפסיד לסנט אטיין, אבל אוהדיה בכל זאת זכו לרגע מאוד מהנה מהמשחק. רמי קאבלה, שהעלה את היריבה ל-0:1, קיבל הזדמנות להשלים צמד מהנקודה הלבנה, אלא שאמבפה לא התכוון לתת לזה לקרות. רגע לפני בעיטת הפנדל, כוכב פ.ס.ז' נראה בבירור כאשר הוא מצביע לשוער שלו, אלפונס אראולה, לאן לקפוץ. אראולה הקשיב , הכדור אכן הלך לכיוונו וקאבלה החמיץ. אמבפה יצא ענק!

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שוער ז'לז'ניצאר הבוסנית, ורדאן קיוסבסקי, כבש שער שוויון מטורף בתוספת הזמן ממגרש שלם

קטטת אוהדים המונית: המבורג וקופנהאגן מול שאלקה

הלוחם מתעקש: נפצעתי במהלך ההשתוללות של מקגרגור

בעולם ה-UFC עוד מנסים לעכל את התפרצותו של האירי, ובינתיים הלוחם ריי בורג נאלץ להילחם בשמועות. לאחר התקרית, התפרסם כי בורג נפצע מרסיסי זכוכית בעינו, אבל אנשים רבים התקשו לקבל זאת. הסיבה: בצילומים מהתקרית נראה בורג כאשר הוא מרכיב משקפיים ולא מגלה סימני פציעה כלשהם:

אז מה עשה בורג? הוא מיהר לפרסם תמונה של העין החבולה שלו. מה אתם אומרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully