וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עוקץ, הפרשנים מתחרטים: "היום פוגבה הפך לשחקן מנצ'סטר יונייטד"

הקשר המושמץ הפך לגיבור הקאמבק בדרבי: מוריניו עוקץ את פפ וצוחק ש"מחירו עלה", הנרי ונוויל מתנצלים, והוא עצמו מסביר ש"רציתי למנוע מהאוהדים שלנו מכת מוות". וגם: נאום ה"ליצנים" של מוריניו במחצית ושערוריית השיפוט

פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד, חוגג. GettyImages
משחק הקאמבק שלו? פוגבה/GettyImages

זה מעט מדי, מאוחר מדי, ובכל זאת - הניצחון 2:3 של מנצ'סטר יונייטד הערב (שבת) על מנצ'סטר סיטי נתן סוף סוף לאוהדים סיבה אמיתית לחגוג. השדים האדומים כבר ראו את היריבה העירונית מוציאה את השמפניות לקראת זכייה רשמית באליפות אחרי מחצית ראשונה מוחצת שהסתיימה ביתרון 0:2 לזכותה. אבל אז הגיעה המחצית, ומשהו קרה בחדר ההלבשה, משהו מספיק חזק כדי שיונייטד תחזור אחרת לחלוטין ותבצע קאמבק מופלא, כל הדרך ל-2:3 בלתי נשכח.

"מוריניו אמר לנו - 'אתם לא רוצים להיות הליצנים שעומדים מנגד ורואים את היריבה הגדולה שלכם חוגגת אליפות על חשבונכם", סיפר כובש שער הניצחון כריס סמולינג על נאום המחצית מעורר ההשראה של המאמן. "במחצית הראשונה ריחמנו על עצמנו, היינו איומים ונוראיים, אז רצינו לחזור למחצית השנייה עם גאווה ולחזור לעצמנו".

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
נחמה מתוקה. שחקני יונייטד/רויטרס

גיבור הקאמבק היה פול פוגבה המושמץ, שלא כבש 21 משחקים ברציפות, ספג ביקורות רבות לאחרונה ועמד במהלך סוף השבוע במרכז העניינים, אחרי שפפ גווארדיולה טען שסוכנו מינו ראיולה הציע אותו לסיטי בחלון ההעברות בינואר. הקשר הציג יכולת פושרת במחצית הראשונה אבל התעורר בגדול בשנייה עם צמד בזק תוך 97 שניות בדקות 53 ו-55, כשאחרי השער השני הוא ניגש לכיוון יציע אוהדי יונייטד ומסמן להם בתנועות שפתיים: אל תקשיבו למה שאומרים.

אחרי המשחק הוא זכה לשבחים רבים, מה שלא קרה זמן רב. תיירי הנרי אמר ש"היום הוא סוף סוף הפך להיות שחקן מנצ'סטר יונייטד", בעוד פיל נוויל נאלץ לחזור בו מהר מאוד, אחרי שבמחצית המשחק אמר ש"אם פוגבה היה מגיע לסיטי, הוא היה מתאים אולי לקבוצת המילואים". גם ז'וזה מוריניו שיבח את שחקנו ואמר בסרקזם ש"אם הסוכן שלו באמת הציע אותו לכמה קבוצות, כנראה שהיום המחיר שלו עלה". עוד לפני המשחק אמר מוריניו בנוגע לחילופי הדברים בין ראיולה לגווארדיולה ש"אחד מהם משקר. לא מעניין אותי מי מהם משקר ומי אמין, אני משתדל לא להתייחס לזה, אבל בטוח שאחד משקר".

פוגבה עצמו אמר בסיום ש"לא רציתי להפסיד שוב למנצ'סטר סיטי, כי ההפסד משנה שעברה עדיין ישב לי בראש. אם היינו מאפשרים להם לנצח ולחגוג על חשבונו, זו היתה מכת מוות לאוהדים שלנו. לא יכולתי לחשוב על אפשרות שסיטי תחגוג ככה מולנו". על הצמד שכבש אמר פוגבה ש"לא חשבתי על שום דבר, נכנסתי לרחבה והיה לי מזל שהחברים מצאו אותי חופשי". בנוסף נתן פוגבה קרדיט למייקל קאריק ואמר ש"הוא עוזר לי מאוד, כל הזמן מראה לי קטעי וידאו שלי ואומר לי 'אתה יכול להרוג, אף אחד לא מסוגל לעצור אותך'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בכל פעם שפוגבה ו/או סמולינג כובשים, יונייטד מנצחת

מנגד, עבור מנצ'סטר סיטי היה זה ערב מטלטל למדי. פפ גווארדיולה ספג לראשונה בקריירה הפסד אחרי יתרון של שני שערים והפסיד לראשונה מאז מאי 2015 בשני משחקים רצופים. בסיום הוא הודה ש"אני קצת עצוב עבור השחקנים והאוהדים, אבל ננסה להיות במצב רוח טוב בשבוע הבא", למרות שגם הגומלין מול ליברפול, עם פיגור 3:0 מהמשחק הראשון, לא נראה כמו זמן טוב להתאוששות. "עשינו הכל, המחצית השנייה הייתה כמעט מושלמת אבל הם חזרו למשחק תוך 10 דקות. שיחקנו כדורגל טוב, עשינו הכל כדי לנצח, זה פשוט לא הלך הפעם".

וינסנט קומפני, שגם השער שלו בדקה ה-25 לא הספיק לסיטי, אמר ש"אף אחד לא אשם. למעשה, היינו צריכים לקבור אותם כבר במחצית הראשונה. נכון, הם ניצחו, אבל יכולנו להוביל 0:5 במחצית. הם היו מאוד יעילים ליד השער, וכנראה שלא תמיד המזל יכול לפעול לטובתך".

וזו התגובה של מריו באלוטלי לפנדל שלא נשרק לזכות סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully