וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "יש כללים. אור אינברום עשה טעות וקיבל עליה עונש"

מאמן מ.ס. אשדוד הסביר מדוע החליף את כובש שער הניצחון נגד מכבי חיפה, שבעט את הפנדל ללא אישורו. פרד רוטן: "במחצית הראשונה הרגשתי שזו לא הקבוצה שלי. לא ניצלנו מירידה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה ממשיכה להסתבך. היום (שבת) היא הפסידה 2:1 בחוץ למ.ס. אשדוד במחזור ה-28 בליגת העל והיא רחוקה שבע נקודות בלבד מהקו האדום. לעומתה, יריבתה שמרה על פער של שלוש נקודות מהפועל אשקלון שניצחה מוקדם יותר, אך היא עדיין חזק במאבקי התחתית של ליגת העל.

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב. במחצית הראשונה זו לא הייתה קבוצה שלי. הכנסתי את אטיין ריינן כי הוא בלם יותר התקפי מרמי גרשון והרגשתי שבמשחק הזה, כשאנחנו בפיגור, אנחנו צריכים לנסות משהו אחר. אף פעם לא הייתה לי הרגשה שניצלנו מירידה. הכל אפשרי בפלייאוף התחתון ואנחנו עדיין צריכים נקודות. היריבות שלנו ניצחו היום והפער הוא רק שבע נקודות".

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן. קובי אליהו
"ניצחון מתוק, אבל הדרך ארוכה". עמיר תורג'מן/קובי אליהו

בצד המנצח, מאמן אשדוד עמיר תורג'מן אמר: "האמת היא שעוזר המאמן שלח אתמול בערב הודעה שאנחנו על אפס פנדלים העונה ואמר אולי מחר זה יקרה. ובאמת ניצחנו את המשחק מפנדל. גם בתקופה שפחות הלך לנו, עשינו את הדברים נכון ולא הצלחנו להבקיע. במחצית ראשונה היום עשינו את הדברים נכון, במחצית השנייה אולי קצת פחדנו והלכנו אחורה. זה ניצחון מתוק, אבל הדרך עוד ארוכה".

על אור אינברום, שנכנס כמחליף, כבש פנדל למרות שלא קיבל אישור מהמאמן והוחלף בתוספת הזמן: "אור נכנס רק 10 דקות לפני הפנדל. וובה בראון הוא שחקן עם ניסיון, הוא אמר שהוא רוצה לבעוט את הפנדל, וזה מה שהחלטתי. יש כללים והולכים לפיהם. אם אשדוד רוצה להיות קבוצה מאורגנת, מסודרת, חזקה מנטלית עם דרך אחת, זה לא יכול לקרות. אור הבין את הטעות והוא נענש בכך שהוחלף. המאמן מחליט וגם אם אני טועה, השחקנים צריכים לקבל את זה".

משה אוחיון: "לא קל לחזור אחרי פציעה ארוכה והתעייפתי. זה היה משחק לא טוב שלנו. במחצית השנייה לא שיחקנו טוב בכלל, אבל אני שמח שניצחנו ומה שחשוב זה שלוש הנקודות. אני השחקן הכי מבוגר במועדון, אני הרבה שנים במועדון ובכדורגל. לא ידענו מה התוצאה של אשקלון במהלך המשחק. רצינו לשמור על ה-0:1 אבל היה מאוד קשה ולא הצלחנו לשמור אותם כמו שצריך. בסופו של דבר ניצחנו וזה מה שחשוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully