וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-מכבי נתניה: ורמוט כנראה יפתח, גולדנברג במרכז ההגנה

גם תורג'מן וסיוסטדט בתמונת ההרכב של ניר קלינגר, תמאש המורחק ייעדר (ראשון, 20:00, ספורט4). גולדנברג יוסט לעמדת הבלם בגלל שורגוץ' פצוע והויבאך לא כשיר ל-90 דקות

ברני ארדוב

הפועל חיפה

בהפועל חיפה יודעים שהפסד למכבי נתניה יקטין את הפער לארבע נקודות בלבד, מה שיהווה איום על הכרטיס לאירופה. אחרי ההפסד לבני יהודה, ניר קלינגר ערך אסיפה בה ביקש מהשחקנים "להיות יחד" והדגיש את החשיבות של ניצחון במשחק הזה, שיפתח את התחרות עם מכבי תל אביב גם על המקום השלישי. החיסרון המשמעותי של הקבוצה הוא במרכז ההגנה. גבריאל תמאש ייעדר ואת מקומו אמור לתפוס ריסטו מיטרבסקי או רסמוס סויסטדט, שאחד מהם יפתח כבלם והשני בקישור. גל אראל וניסו קפילוטו ספגו צהוב חמישי וייעדרו רק במחזור הבא. שמואל שיימן יחזור ככל הנראה לעמדת המגן השמאלי וגם גילי ורמוט אמור לחזור להרכב, לאחר שלא פתח מול בני יהודה משום שלא התאמן באופן סדיר לפני חצי הגמר וקלינגר רצה להוריד ממנו עומס. גם אלון תורג'מן יפתח ב-11.

הקפטן עדן בן בסט, שאמור לחתום עד הקיץ על חוזה חדש, אמר: "מצפה משחק קשה מול יריבה שנמצאת בכושר מצוין, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. אחרי התוצאה המאכזבת במשחק האחרון מול בני יהודה, אנחנו באים למשחק בבית שלנו, לעיני הקהל, להוכיח שזאת הייתה מעידה. כולם יראו הפועל חיפה שונה". נמשכת מכירת המנויים למשחקי הבית בפלייאוף העליון. מחירי הכרטיסים: 250 שקל למזרחי, 300 ליציע הכסף. המנויים יהנו מקדימות ברכישת כרטיסים לגמר הגביע ב-9 במאי.

מכבי נתניה

אחרי הניצחון המרשים על מכבי תל אביב ביום שלישי האחרון וההודעה החריגה מאופ"א לפיה תוכל מכבי נתניה להשתתף במפעלים האירופאיים כבר בקיץ הקרוב, תנסה הקבוצה להמשיך במסע המופלא ולעשות נקודות גם במשחק החוץ מחר מול הפועל חיפה על מנת לצמצם את הפער מהמקום הרביעי. ברנקו ורגוץ' הפצוע יעדר אחרי שנפצע במשחק האחרון ומכיוון שגם דין מימוני מושבת, צפוי חגי גולדנברג לשחק בעמדת הבלם כאשר אל משבצת המגן השמאלי יכנס קובי מור. טים הויבאך שהיה פצוע במשחקים האחרונים, יחזור לסגל אבל הוא עדיין לא כשיר ל-90 דקות ולכן קרוב לוודאי שיפתח על הספסל.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
ממשיכים לרדוף אחרי מקום באירופה. מכבי נתניה/ברני ארדוב

טריוויה

* בסיבוב הראשון שברה מכבי נתניה את הנאחס עם ניצחון ביתי ראשון על הפועל חיפה מאז דצמבר 2000. בחוץ, הניצחון האחרון שלה על האדומים מהכרמל היה 1:2 בפברואר 2011 (עדן בן בסט כבש להפועל חיפה, ניר נחום ודלה ימפולסקי הפכו).

* בשמונת משחקי הליגה בהם הפועל חיפה אירחה את מכבי נתניה מאז, היא ניצחה בחמישה, כולל שלושת האחרונים.

* הפועל חיפה ניצחה על האפס בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה, כולל 0:2 על מכבי נתניה.

* דיא סבע, מלך שערי הליגה עם 21 כיבושים, מצא את הרשת של תשע קבוצות שונות העונה, אבל עדיין לא את זו של הפועל חיפה - הקבוצה מולה כבש את שערי הבכורה שלו בליגת העל בינואר 2012 (צמד במדי הפועל באר שבע).

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: חיפה
קהל: 4100

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully