וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אחמד עאבד וגירסונספור הפסידו 3:2 לאנקרגוצ'ו

קבוצתו של הישראלי נכנעה לשער ניצחון של אקס ליגת העל לנרי קהינדה והתרחקה מעליית ליגה. טל בן חיים שותף בניצחון ספרטה 0:3 על דוקלה, מרציאנו והיברניאן נפרדו ב-1:1 עם רוס קאונטי

צילום מסך

אחמד עאבד פתח אמש (שבת) בהרכב קבוצתו גירסונספור שהפסידה 3:2 בחוץ לאנקרגוצ'ו במחזור ה-30 של ליגת המשנה הטורקית. עאבד שיחק 81 דקות לפני שהוחלף וקבוצתו נמצאת במקום ה-12 בליגה עם 38 נקודות, מרחק תשע נקודות מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף העלייה לליגה בכירה, ונראה שסיכוי העלייה של קבוצתו של הקשר הישראלי נמוכים כרגע. האורחים הצליחו כבר לחזור מפיגור 1:0 ל-1:2, אבל אנקרגוצ'ו הצליחה להפוך פעם נוספת ולזכות בשלוש הנקודות. אגב, את שער הניצחון לזכות המארחים כבש החלוץ הניגרי ששיחק בעברו בישראל, לנרי קהינדה.

* טל בן חיים נכנס כמחליף במחצית בניצחון ספרטה פראג 0:3 על דוקלה פראג במחזור ה-23 של הליגה הצ'כית.

* אופיר מרציאנו, שחזר לשערה של היברניאן במחזור הקודם, התארח עם 'היבס' אצל רוס קאונטי במסגרת המחזור ה-33 בליגה הסקוטית במשחק שנגמר ב-1:1. קבוצתו של השוער הישראלי איזנה עם שער בתוספת הזמן של המחליף הצעיר אוליבר שואו.

* דקל קינן פתח ושיחק 90 דקות במרכז ההגנה של סינסינטי FC, אך לצערו לא הצליח למנוע את הפסד הבכורה של קבוצתו העונה, 1:0 ללאויסביל סיטי במסגרת המחזור השלישי של ליגת ה-USL בארצות הברית.

שוער היברניאן, אופיר מרציאנו. GettyImages
אופיר מרציאנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully