וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: ירושלים מחפשת ניצחון רביעי ברציפות נגד הרצליה

7.4.2018 / 16:36

אחרי סיום טוב של הסיבוב הראשון, תחפש האלופה למשוך את הרצף נגד הקבוצה שניצחה אותה בסיבוב השני בביתה (19:30, ספורט 5). מכבי אשדוד תחפש ניצחון חמישי ברציפות נגד נס ציונה

one

משחקי המחזור ה-23, הפותח את הסיבוב השלישי והאחרון בליגת העל, ייצאו מחר (ראשון) לדרך עם שני משחקים. הפועל ירושלים, שסיימה את הסיבוב השני עם שלושה ניצחונות רצופים, תארח את בני הרצליה העשירית בטבלה (78:90 לירושלים בהרצליה בסיבוב הכראשון, 66:78 להרצליה בבירה בסיבוב השני). מכבי אשדוד החמה תרצה להמשיך בכושר שלה כשתארח בביתה את עירוני נס ציונה (77:87 לנס ציונה באשדוד בסיבוב הראשון, 81:84 לאשדוד בנס ציונה בסיבוב השני).

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
המומנטום יימשך? קטש ושחקניו/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים - בני הרצליה (19:30, ספורט 5)

שלושה ניצחונות רצופים השיגה הפועל ירושלים כדי לנעול את הסיבוב השני ולשמור על המקום השלישי, מה שגורם לאופטימיות מחודשת בבירה. רצף הניצחונות של ירושלים הגיע דווקא אחרי הפציעה של יוגב אוחיון שגמר את העונה, כשמי שתופס את מקומו כרכז המוביל של הקבוצה הוא בר טימור עם 13.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.6 ריבאונדים בשלושת הניצחונות של הקבוצה. האדומים מגיעים לסיבוב השלישי במטרה לשמור על יתרון הביתיות בפלייאוף, יתרון שהיה שווה להם עלייה דרמטית במשחק החמישי אשתקד נגד נהריה, ומשם לקוות לנסות לשמור על התואר שלהם עונה נוספת. קיילין לוקאס, שלא שיחק במחזור האחרון בשל פציעה ברגלו, צפוי לשוב לסגל.

דווקא אחרי ריצה טובה תחת אריק שיבק, שהוציאה את בני הרצליה מהמקום האחרון לעבר מלחמה אפשרית על הפלייאוף, סיימה הקבוצה מהשרון את הסיבוב השני עם שני הפסדים רצופים למכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד בבית, ולפתע תסריט של ירידת ליגה עבור הרצליה הגיוני יותר מסיום העונה ברבע גמר הפלייאוף. כדי שהרצליה תשחזר את ההישג שלה מהסיבוב השני, אז ניצחה בירושלים אחרי 14 שנים, היא תהיה חייבת להדק את משחק ההגנה שלה שאפשר ליריבות לקלוע 89.5 נקודות בשני המחזורים האחרונים לעומת 74.6 נקודות בלבד בשלושת המחזורים שקדמו לכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בראד גרינברג, מאמן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
עושה עונה מרשימה באשדוד. בראד גרינברג/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה - עירוני נס ציונה (19:25, משולב בספורט 5)

ארבעת הניצחונות הרצופים שהשיגה מכבי אשדוד בסיום הסיבוב הציבו את מאזנה בסיבוב השני על 2:9, הטוב ביותר בליגת העל, והקבוצה של בראד גרינברג מגיעה לסיבוב השלישי בעמדת זינוק נפלאה כדי לשמור על יתרון הביתיות לרבע גמר הפלייאוף. עד כמה הביתיות חשובה העונה לאשדוד אפשר ללמוד מהמאזן המדהים שמשיגים הצהובים בבית - שמונה ניצחונות מול שלושה הפסדים לאורך כל העונה, כשרק הפועל חולון משיגה מאזן ביתי טוב יותר. התלכיד האשדודי עובד כל כך טוב גם כששחקנים חסרים, וכך היה גם בשבוע שעבר שהצליחו לכסות על חסרונו של ג'רלד לי הפצוע בהרצליה.

סיבוב שני טוב של עירוני נס ציונה עם שישה ניצחונות וחמישה הפסדים אמנם הוציא את הכתומים מאזור הסכנה לעת עתה, אבל הניסיון המר של נס ציונה מלפני שנתיים אומר שגם יתרון משמעותי לקראת סיום העונה לא מבטיח השארות בפועל. התוכניות של נס ציונה למשחק בשבוע שעבר באילת התקלקלו בשל תקלה במטוס שהיה אמור לקחת אותם לעיר הדרומית, ובמשחק שנערך 24 שעות מאוחר יותר מהמועד המתוכנן לא הצליחו השחקנים של נדב זילברשטיין לנצח את הרבע הרביעי ויצאו מאוכזבים. אם לנס ציונה יש סיבה להיות אופטימיים לקראת אשדוד הוא המאזן בין הקבוצות, כשבשבעה מתוך 11 המפגשים ביניהן ניצחה קבוצת החוץ, כולל פעמיים העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully