וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דיוויס: נבחרת ישראל הפסידה לנבחרת צ'כיה

הצמד יוני ארלך וישי אוליאל נכנעו לאדם פבלישק וייז'י ווסלי 2:6, 6:3, 6:3, עוליאל ניצח את ואצלב שפרנק 5:7, 3:6 במשחק לפרוטוקול וצימק ל-3:1. ישראל נשארת שנה נוספת בבית האזורי

טניסאי ישראלי ישי עוליאל. איגוד הטניס הצ'כי, אתר רשמי
לא הלך. ישי עוליאל/אתר רשמי, איגוד הטניס הצ'כי

נבחרת הדייויס של ישראל הפסידה לנבחרת צ'כיה. כך נקבע היום (שבת) לאחר שיוני ארליך וישי עוליאל הפסידו במשחק הזוגות לאדם פבלישק וייז'י וסלי 2:6, 3:6, 6:3 במשחק שנמשך שעה ו-53 דקות. בעקבות ההפסד נשארת ישראל שנה נוספת בבית אזורי מספר 1.

הצמד הצ'כי השיג שתי שבירות מהירות בפתיחת המערכה הראשונה ודהר לניצחון קליל 2:6. במערכה השנייה ארליך ועוליאל, שנחשב לאחת מתקוות העתיד של הענף השיבו אש, עלו ל-0:3 מהיר ומשם הדשרך לניצחון 3:6 ולשוויון 1:1 במשחק כולו היה קצר מתמיד. אבל במערכה השלישית ידם של הצ'כים הייתה על העליונה שבעידוד הקהל הביתי השיגו ניצחון קל למדי 3:6 וחגגו את הניצחון במשחק ובמפגש כולו. מאוחר יותר, במשחק יחידים שנערך לפרוטוקול, ישי עוליאל ניצח 5:7, 3:6 את ואצלב שפרנק וצימק ל-3:1.

במשחקי היחידים שנערכו אתמול (שישי) עידן לשם, המדורג 276 בעולם, הושפל 6:0, 6:1 על וסלי (65 בעולם ביחידים) והצ'כים עלו ל-0:1 שאין קל ממנו. לאחר מכן עלה דודי סלע למגרש החימר והפסיד 3:6, 6:3, 6:1 לאדם פבלאסק (208 בעולם), כך שהצ'כים סיימו את היום הראשון ביתרון מבטיח של 0:2. היום, כאמור, הם גם השיגו ניצחון במשחק הזוגות, עלו ל-0:3 וסגרו את הסיפור.

יוני ארליך אמר בסיום: "התחלנו קצת חלש את המשחק אבל נשארנו חיוביים עם הרבה אנרגיה וחזרנו למשחק מאוד טוב וחזק, לצערי נשברנו בתחילת המערכה השלישית ולא הצלחנו לחזור. הייתה לנו כימיה מצוינת ישי שחקן עם יכולות גבוהות שעולה למגרש ולא מקבל פיק ברכיים, הראה יכולות מעולות היום העלה אותי ונתן לי הרבה אנרגיה. אני חושב שהיינו יותר טובים היום על המגרש אבל הם לקחו את הנקודות החשובות יותר וגם אתמול במיוחד במשחק של דודי יכלנו לעשות יותר".

ישי עוליאל: "ההרגשה מצוינת בסיום, לא התחלנו טוב את שני המשחקים הראשונים במפגש אבל בזוגות היה לנו צ'אנס היום וקצת ברח לנו בסט השלישי. לא הופתעתי בכלל שעליתי למשחק הזוגות, עשינו הכנה טובה כל השבוע. אני מאמין שהיכולת שהצגתי השבוע תעזור לי בהמשך. אני צריך לגוון את המשחק ולהשתפר בוולי עוד יותר בתקופה הקרובה".

טניסאים ישראלים ישי עוליאל, יוני ארליך. איגוד הטניס הצ'כי, אתר רשמי
ישי עוליאל עם יוני ארליך/אתר רשמי, איגוד הטניס הצ'כי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully