וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דה בראונה: "תחת מוריניו למדתי איך דברים עובדים בכדורגל"

רגע לפני שיפגוש את מאמנו לשעבר בדרבי ויוכל לחגוג אליפות אם ינצח, כוכב מנצ'סטר סיטי הבהיר שאינו נוטר טינה: "לא איכפת לי ממה שהיה, אני יכול רק לשמוח מהצורה בה דברים התגלגלו"

שחקן צ'לסי קווין דה בראונה. GettyImages
המשיך האלה. דה בראונה/GettyImages

באנגליה נהנים להזכיר העונה לז'וזה מוריניו, על רקע העונה המאכזבת שלו ושל מנצ'סטר יונייטד, כי ויתר בעבר על כמה מהשחקנים הבולטים כיום בפרמיירליג. כאשר היה מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו ויתר על רומלו לוקאקו (איתו שב לשתף פעולה העונה), מוחמד סלאח וקווין דה בראונה, אבל למרות שהבלגי לא קיבל הזדמנות ונמכר לוולפסבורג ב-2014 הוא לא נוטר טינה למאמנו לשעבר, אותו יפגוש הערב (שבת, 19:30) לדרבי בו ניצחון של מנצ'סטר סיטי יבטיח לה את האליפות.

"באמת שלא איכפת לי", אמר, "זה חלק מהכדורגל, לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה. בעשר השנים בהן אני משחק, תשע וחצי הייתי למעלה וחצי שנה למטה. אני יכול לשמוח מהצורה בה דברים התגלגלו כי אני מרגיש שאני רק עולה ועולה. זו הייתה התקופה בה רכשתי אולי את הניסיון הרב ביותר לגבי הצורה בה דברים עובדים ואיך להתמודד איתם. הייתי בן 21 בזמנו, אף אחד לא משחק כל הזמן בגיל זה. שיחקתי כבר הרבה משחקים בקריירה אז אני מרוצה".

"כל אחד צריך למצוא את השיטה שהכי מתאימה לו", הוסיף, "כנראה שעכשיו גם אני וגם סלאח מצאנו את השיטה. הסיבה היחידה שמדברים על זה, היא ששנינו היינו תחת אותו מאמן באותה עונה. אבל לכל מאמן יש שחקנים שלא התאימו ואחר כך עברו והצליחו במקום אחר. אני לא מסוג האנשים שחושבים על זה. ככה זה בחיים ובכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully