וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי שניים יותר מנוחה: הסיבה לכושר המפלצתי של כריסטיאנו רונאלדו

כוכב ריאל מדריד כבש 23 שערים ב-12 המשחקים האחרונים ושוב הצליח להשיג בשיא הכושר לרגעי ההכרעה. בספרד נברו במספרי ומצאו את ההסבר, וכמובן שאי אפשר בלי השוואה לליאונל מסי

שחקן כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
טרי ורענן. רונאלדו/רויטרס

הכושר המפלצתי בו מצוי כריסטיאנו רונאלדו, שכבש 23 שערים ב-12 המשחקים האחרונים ושוב הגיע לשלבי ההכרעה של ליגת האלופות בשיאו, גורם לתקשורת הספרדית להתעסק לא מעט בנושא המנוחה של הכוכב הפורטוגלי תחת זינדין זידאן. כבר דווח בעבר על השיחה שערך המאמן עם רונאלדו, בה הבהיר לו שאם ינוח יותר יוכל להאריך את הקריירה שלו, וכעת 'אס' סיפק גם את המספרים שמבהירים את התמונה המלאה.

בשנתיים וחצי בהן זידאן מאמן את ריאל רונאלדו החמיץ 31 משחקים, 17 מהם למרות שלא היה פצוע או מושעה אלא נטו כדי לשמור על טריות. בחמש השנים וחצי שלפני כן, תחת שלושה מאמנים שונים, הוא החמיץ 33 משחקים - 15 מהם בשל מנוחה. משמעות הדבר היא שזידאן הכפיל את כמות המנוחה של הכוכב שלו, מה שעוזר להביא אותו רענן וחד לרגעי ההכרעה של העונה.

רונאלדו שיחק העונה 36 משחקים בכל המסגרות, תשעה פחות מליאונל מסי הצעיר ממנו בשנתיים וחצי. ההופעות שלהן דומות: כוכבי ריאל מדריד וברצלונה אחראיים ל-31 ו-32 אחוזים מהשערים של הקבוצות שלהם בהתאמה, כשמסי כבש עד כה שלושה שערים פחות מיריבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully