וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטקוס: "בישראל יודעים שאנחנו כמו חיילים, תמיד נלחמים עד הסוף"

שוער הפועל חיפה העניק ראיון במולדתו ליטא, וסיפר על העונה הטובה: "זו כנראה העונה המוצלחת ביותר שהייתה לי בקריירה". על הקבוצה: "האווירה טובה מאוד, כולם חברים ולכולם יש מקום"

יוסי ציפקיס

לא מעט גורמים שונים התחברו העונה כדי לייצר את ההצלחה המפתיעה של הפועל חיפה. האדומים מהכרמל נהנו מחיבור נהדר בין סגל השחקנים לבין המאמן ניר קלינגר, הגיעו לפלייאוף העליון והם עדיין במרחק של שמונה נקודות מהמקום הראשון בליגה ובגמר הגביע. אחד השחקנים שזוכים להכי הרבה מחמאות על יכולתו העונה הוא השוער ארנסוס שטקוס, שהעניק היום (שבת) ראיון לתקשורת במולדתו ליטא וסיפר על ההצלחה בישראל.

ארנסט שטקוס שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
מרוצה מהאוהדים. שטקוס/ברני ארדוב

"כולם היו באופוריה כי בשלב מסוים בדו קרב פנדלים נראה שזה הולך להסתיים נגדנו", סיפר שטקוס על הדרמה בחצי גמר הגביע מול הפועל רעננה. "היה פנדל אחד לקבוצה השנייה והיינו על סף הפסד, אבל הצלחתי לעצור אותו. ההרגשה הייתה מיוחדת, לא בכל יום אתה מנצח בדו קרב מהנקודה הלבנה".

"זו ככל הנראה העונה המוצלחת ביותר בקריירה לי", הודה השוער, שהיה שיאן הליגה במשחקים עם רשת נקייה בעונה הסדירה, "כי אנחנו נאבקים על אליפות ועל הגביע. יש בקבוצה אווירה טובה מאוד, כולם חברים ולכולם יש מקום. זו הפעם הראשונה שאני נתקל בזה. מעבר לזה, האוהדים תומכים בנו אבל גם לא לוחצים. אנחנו חזקים כקבוצה, כולנו ביחד, אבל לא בנפרד. בישראל כבר גיבשו עלינו דעה: אנחנו כמו חיילים, תמיד נלחמים עד הסוף. הכדורגל הוא דינמי ואף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה. בגלל זה, אני תמיד חושב איך להשתפר לקראת המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully