וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה: צחי גיגי ולירוי צעירי יחזרו להרכב

6.4.2018 / 13:50

השוער והקשר ישובו ל-11 של שרון מימר לקראת המשחק שעשוי להשפיע על זהות הקבוצה שתסיים במקום השביעי (ש', 17:00, 5+ לייב). איתמר ניצן צפוי לחזור לשער האורחת במקום מהדי זועבי

מחזור 28הסתיים07/04/2018
מכבי פתח תקוה
  • כהן (5, פנדל)
  • טאדה (84)
0
    עירוני קרית שמונה

    מכבי פתח תקוה:

    צחי גיגי יחזור לשערה של מכבי פתח תקוה מחר (שבת, 17:00, 5+ לייב) במשחק הביתי נגד עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל. המארחת עדיין מעוניינת במקום השביעי והיא יודעת שניצחון על היריבה מהצפון יעלה אותה לשם על חשבונה. על פי האימון נראה שההתלבטות של שרון מימר היא בין נאור פסר לרישאר סומא בעמדת המגן השמאלי. בהתקפה יבחר המאמן בסופו של דבר את אליבלטו או גרגורי טאדה בעוד לירוי צעירי יחזור ל-11.

    עירוני קרית שמונה:

    הצפוניים ינסו להתאושש מההדחה מהגביע ואחרי שחיים סילבס סיכם על המשך דרכו במועדון, בקבוצה סימנו שני יעדים חשובים לעונה הבאה. הראשון הוא השארתם של נייג'ל האסלביינק וקרלוס קוויאר בקבוצה. הבלם הספרדי לא צפוי להישאר כשגם לגבי האסלביינק נראה שאם תגיע הצעה גבוהה, במועדון לא ישאירו אותו בכוח. בצד המקצועי סילבס צפוי להמשיך בהרכב חזק וזאת כדי להשיג את המקום השביעי. איתמר ניצן עשוי לחזור לשער על חשבונו של מהדי זועבי.

    לירוי צעירי מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
    יחזור להרכב. לירוי צעירי/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * המאזן בששת המפגשים האחרונים אותם אירחה מכבי פתח תקוה בכל המסגרות: חמישה ניצחונות למארחת ועוד תיקו מאופס, עם הפרש שערים 2:11.

    * בפעם האחרונה שקרית שמונה ניצחה את יריבתה בחוץ (0:1 ב-6 באפריל 2015), הקפטן שלה איתמר ניצן עוד עמד בשערה של מכבי פתח תקוה.

    * מכבי פתח תקוה מגיעה אחרי שני הפסדים. הרצף הארוך ביותר שלה העונה עומד על שלושה, כשהאחרון שבהם היה 3:1 לקרית שמונה והוביל להתפטרותו של קובי רפואה.

    הצעה שאסור לפספס

    התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

    לכתבה המלאה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוהד אסולין
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 1000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully