וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ על תקיפת אוטובוס מנצ'סטר סיטי: "כמה אידיוטים הרסו הכול"

מאמן ליברפול גינה בחריפות את אוהדי ליברפול שהתפרעו לפני משחק ליגת האלופות: "האווירה שחוויתי במשחק הייתה אחת המדהימות שהרגשתי ואז כל האירועים האלה שינו את דעתי"

רויטרס

עדכון ראשון: 11:57

ליברפול עשתה ביום רביעי צעד ענק לקראת העפלה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי שמחצה 0:3 באנפילד את מנצ'סטר סיטי האלופה שבדרך במשחק הראשון ברבע הגמר. אוהדי הקבוצה סיפקו אווירה מחשמלת ביציעים, אלא שמסתבר שהתנהגותם לפני המשחק עלולה לסבך את המרסיסייד.

כזכור, אלפי אוהדים של ליברפול המתינו לאוטוביס היריבה לפני רבע הגמר והשליכו עליו חפצים ואבוקות. ליברפול כבר הוציאה הודעת התנצלות, אך אופ"א עשויה להעניש את הקבוצה ומסתבר שגם משטרת ליברפול נכנסה לתמונה.

על פי הדיווחים באנגליה המשטרה המקומית ביקשה לראות שוב את התיעוד של המתקפה כדי לאתר את האוהדים שאחראים לה ולבצע מעצרים במידת הצורת. "אנחנו יודעים שהרבה אנשים צולמו באירוע הזה עם מצלמות הפלאפונים ומבקשים שכל מי שיש לו תיעוד של המקרה לשלוח לנו למייל", כך הודיע פול ווייט קצין המשטרה המקומית שחוקר את המקרה. מנצ'סטר סיטי תארח את הגומלין כשהיא תהיה חייבת ניצחון של 0:3 לפחות כדי לכפות הארכה, כך שסיכוייה להעפיל קלושים אך היא תקווה לפחות שבכל הקשור להתפרעות של אוהדי היריבה ייעשה צדק.

מי שמאוד לא אהב את ההתנהגות של אוהדי ליברפול וגם גינה אותה בצורה חריפה היה לא אחר מאשר מאמן הקבוצה יורגן קלופ. המאמן הגרמני אמר: "אני מתנצל על מה שקרה לפני המשחק. זה כל כך מוזר כי כשאתה מגיע עם האוטובוס ועובר ליד האוהדים שלך זה פנטסטי, זו תשוקה אמיתית. אז אתה מגיע לאצטדיון והדבר הראשון ששמעתי זה שהם השליכו חפצים על האוטובוס של סיטי וזה הורג הכול באותו רגע. אתה לא יכול לשמוח לגבי זה". קלופ התייחס לכך שהצוות הרפואי של מנצ'סטר סיטי עזר לאוהד ליברפול שנפגע ואמר: "זו דוגמה טובה למשהו שלא יקרה יותר בגלל כמה אידיוטים. זה שינה הכול. האווירה במהלך המשחק הייתה מהמדהימות שחוויתי, אבל כל האירועים מסביב שינו את דעתי. זה לא בסדר וזה לא היה צריך לקרות".

אוטובוס מנצ'סטר סיטי לפני המשחק מול ליברפול. רויטרס
האוטובוס המותקף של מנצ'סטר סיטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully