וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה: עומר דמארי ימשיך בחוד, אזולאי על הספסל

אחרי שפתחה את הפלייאוף התחתון ברגל ימין, מכבי חיפה רוצה לעשות עוד צעד לקראת הבטחת ההישארות כדי להתכונן לעונה הבאה (ש', 20:30). לויטה ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות, קוסטדינוב בקישור

מחזור 28הסתיים07/04/2018
מ.ס. אשדוד
  • ג'אן (45)
  • אינברום (87, פנדל)
1:2
  • (70, פנדל) רוקאביצה
מכבי חיפה

מ.ס. אשדוד:

דאגה במ.ס. אשדוד בעקבות פציעתו של הקשר דן ביטון באימון המסכם לקראת המשחק החשוב מחר (שבת, 20:30) נגד מכבי חיפה. ביטון נפצע בברכו ובאשדוד מאוד מוטרדים מהפציעה, ובעיקר לנוכח העובדה שגדי קינדה עדיין לא עושה סימנים של חזרה לפעילות מלאה. בקבוצה בכל מקרה עדיין לא מרימים ידיים בנוגע למצבו של ביטון ויחכו לראות גם מחר עד כמה חמורה פציעתו.

במידה שביטון לא ישחק, מי שצפוי לפתוח במקומו אחרי הרבה מאוד זמן הוא הקשר הוותיק משה אוחיון, שיסייע לוובה בראון ולתום מונד בניהול המשחק. כזכור, יובל יעקובוביץ' סיים את העונה אחרי שנפצע בברך במשחק הקודם. ההתלבטות הנוספת של עמיר תורג'מן בחלק הקדמי היא בין אור אינברום לדור ג'אן. כפי שהדברים נראים יגור פיליפנקה ושחר פיבן יפתחו ביחד במרכז ההגנה. מי שיחזור להרכב אחרי פציעה הוא בלסינג אלקה, שהתאמן השבוע באופן סדיר ונראה שהמתיחה בשריר מאחוריו.

תמונת פרופיל משה אוחיון. לירון מולדובן
עשוי לפתוח. משה אוחיון/לירון מולדובן

מכבי חיפה:

אחרי שפתחה את הפלייאוף התחתון ברגל ימין, מכבי חיפה רוצה להמשיך ולברוח מהתחתית הבוערת. המאמן פרד רוטן היה בסך הכול מרוצה ממה שראה משחקניו מול הפועל עכו ובמיוחד מעומר דמארי, שהזכיר ימים הרבה יותר טובים שלו בליגה. בשל כך, חיפה תעלה מחר עם הרכב זהה לזה שפתח מול עכו כשהמשמעות היא ששלומי אזולאי ימשיך על הספסל וגל אלברמן, גיורגי קוסטדינוב ורועי קהת יפתחו במרכז המגרש. כמו כן, אוהד לויטה ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות.

בחיפה בעיקר חושבים על לסיים את העונה הנוכחית ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל כמה שיותר מהר, ורק אז יחלו באופן רשמי ההכנות לעונה הבאה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עומר דמארי שחקן מכבי חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
ממשיך בהרכב. עומר דמארי/מערכת וואלה!, לילך וייס

טריוויה

* 57 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 10:30 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 17 תוצאות תיקו.

* בששת הביקורים האחרונים שלה באשדוד במסגרת הליגה, מכבי חיפה הפסידה שלוש פעמים וניצחה רק פעם אחת (1:4 בינואר 2013).

* מכבי חיפה קיימה עד כה 13 משחקי חוץ העונה בליגה, לא כבשה בתשעה (!) מהם וניצחה רק פעם אחת.

* אשדוד השיגה העונה ארבעה ניצחונות ליגה, ובכולם ביצעה מהפך (שלוש פעמים 1:2 ועוד 2:3).

* אשדוד היא היחידה שלא בעטה העונה מהנקודה הלבנה. הפנדל האחרון שלה הוחמץ על ידי אור אינברום ב-0:0 עם הפועל אשקלון בעונה שעברה, והאחרון שנכנס בליגת העל היה לפני יותר משלוש שנים (ירו בלו כבש ב-2:2 מול הפועל באר שבע ב-7 בפברואר 2015).

הרכבי הקבוצות

שופט: צביקה לוי
אצטדיון: אשדוד
קהל: 1500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully