וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "דייגו קוסטה חיה", ונגר: "מקווה שנהניתם ממסוט אוזיל"

מאמן אתלטיקו מדריד החמיא לחלוץ שלו אחרי ה-0:2 על ספורטינג ליסבון: "המשחק הכי טוב מאז שחזר". גם מנג'ר ארסנל בחר לפרגן לשחקן ספציפי: "כל מי שאוהב כדורגל צריך לראות אותו"

one

שלב רבע הגמר של הליגה האירופית שהחל אתמול (חמישי) סידר למספר קבוצות יתרון די משמעותי לקראת משחקי הגומלין ובמיוחד לארסנל (1:4 על צסק"א מוסקבה) ואתלטיקו מדריד (0:2 על ספורטינג ליסבון). לאציו גברה 2:4 על רד בול זלצבורג של מונס דאבור ור.ב. לייפציג ניצחה 0:1 את מארסיי.

כוכב המשחק בניצחון התותחנים על קבוצתו של ביברס נאתכו היה מסוט אוזיל, שבישל פעמיים וקיבל בסיום מחמאות ממאמנו ארסן ונגר: "הוא נהנה מאוד היום, ואני מקווה שגם אתם נהניתם. הוא שחקן נפלא. אם אתם אוהבים כדורגל, זה בדיוק מה שאתם רוצים לראות. עשינו את החלק הראשון, אבל עכשיו אנחנו צריכים להשלים את העבודה. אנחנו לא חושבים שהבטחנו את מקומנו בחצי הגמר. נצטרך ללכת למוסקבה מפוקסים ולנצח".

מאמן צסק"א מוסקבה ויקטור גונצ'רנקו: "הם היו גדולים עלינו, אבל אני לא מאוכזב. זאת כמובן תוצאה רעה מאוד, אבל אנחנו מבינים נגד מי שיחקנו. השחקנים נתנו את הכל".

שחקן אתלטיקו מדריד קוקה חוגג. רויטרס
"נורמלי להיות פייבוריטים אחרי מה שעשינו בשנים האחרונות". קוקה/רויטרס

שחקן נוסף שנראה נהדר היה דייגו קוסטה, חלוצה של אתלטיקו מדריד שלא הפסיק להטריד את שחקני ההגנה של ספורטינג ליסבון. מאמנו דייגו סימאונה החמיא לו בגדול: "זה היה המשחק הכי טוב שלו מאז שהוא חזר לאתלטיקו. הוא חיה. הוא לא הפסיק לרוץ ולשים את שחקני ההגנה שלהם תחת לחץ. הוא לקח חלק בכל השערים והוא שחקן קבוצתי נהדר. שום דבר לא מובטח בטורנירים מסוג זה. 0:2 זאת תוצאה טובה לקראת הגומלין אבל נהיה חייבים לשחק שם באותה רמה כדי לעבור לשלב הבא".

כובש שער היתרון, קוקה: "נצטרך עוד משחק טוב שלנו כדי לעבור אותם. האם אנחנו פייבוריטים לזכות? ברור. זה נורמלי לחלוטין לראות אותנו כפייבוריטים אחרי כל מה שעשינו באירופה בשנים האחרונות".

אנטואן גריזמן הוסיף: "תוצאה טובה, אבל אסור לנו להוריד את הרגל מהגז במשחק השני. ספורטינג קבוצה טובה מאוד, קשוחה. אסור לנו לחשוב שהולך להיות לנו משחק קל בליסבון".

מאמן לאציו, סימונה אינזאגי, סיכם את הניצחון על זלצבורג: "זלצבורג קבוצה קשוחה שספגה רק חמישה שערים עד כה במפעל, אז לכבוש נגדם ארבע פעמיים בערב אחד זה מעולה. זה גם לא היה קל. במצב של 2:2 הצלחנו להתרכז ויחד עם הקהל לשנות את המצב. הגומלין לא יהיה קל, אבל יש לנו את היכולת לעבור את המשחק באוסטריה בשלום. יש לנו יתרון, אבל זלצבורג טובים יותר במגרשם הביתי ויהיה משחק קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully