וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר זעם: "זה היה מביך, פאתטי". דוראנט: "לא מסכים איתו"

מאמן גולדן סטייט ניסה לשדר מסר לשחקניו אחרי התבוסה באינדיאנה: "אי אפשר לנצח בלי מאמץ, אני ממש מובך". הכוכב הגיב: "חושב שהתאמצנו. אני מבין מה הוא (קר) מנסה לעשות"

סטיב קר גולדן סטייט. רויטרס
יצא מהשלווה המוכרת שלו. סטיב קר/רויטרס

סטיב קר נחשב לאיש מאוד רגוע וקר רוח, אולם התבוסה של גולדן סטייט אמש מול אינדיאנה, 126:106, גרמה גם לו לצאת משלוותו המוכרת ולאחר המשחק המאמן בא בטענות קשות לשחקניו על תצוגת הנפל שהציגו, אחרי שבמשחק הקודם הם הרשימו בניצחון על אוקלהומה סיטי.

"קשה לנצח משחק NBA כשאתה לא נותן מאמץ בכלל. אני מובך, זה היה בהחלט מביך. אני יודע שלמשחק הזה אין משמעות מבחינת הדירוג (גולדן סטייט תסיים שנייה במערב), אבל הפלייאוף מתחיל בשבוע הבא. זה היה מביך, פאתטי. אולי השחקנים משועממים, אולי המשחק לא משנה, אז ננסה בשבוע הבא, בתקווה שננצח", עקץ קר.

"הוא המאמן שלנו וזכותו לנסות להעיר אותנו", הגיב שון ליווינגסטון הרכז המחליף של הווריירס לביקורת של המאמן והוסיף: "הוא ישב שם במשך כל המשחק וראה מה קורה. אנחנו חייבים להיות טובים יותר. אנחנו חייבים. הערב לא היינו במשחק, אבל אנחנו לא יכולים להיות חסרי אינטנסיביות בצורה כזו, כי הפלייאוף מתקרב. הם שיחקו כדורסל של פלייאוף ואנחנו לא".

קווין דוראנט, שהוביל את קבוצתו עם 27 נקודות, לא הסכים עם המאמן שלו כשאמר: "אני חושב שהיה לנו אכפת. גם במהלך המשחקים האחרונים היה לנו אכפת, פשוט היתה להם אסטרטגיה טובה יותר, הם היו יותר אגרסיביים מאיתנו. אני חושב שלכולם בחדר ההלבשה אכפת. אני לא מסכים עם זה, אבל אני מבין מה שהוא עושה".

כאמור, גולדן סטייט תסיים בכל מקרה את העונה במקום השני במערב כשנותרו לה שלושה משחקים לסיום העונה הסדירה. שחקני האלופה נראו די כבויים ומשועממים על הספסל, כאשר בקבוצה רק רוצים להימנע מפצוע נוסף לקראת הפלייאוף אחרי שכמעט כל הסגל חווה פציעות קשות במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully