וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור הואשם בשלושה סעיפי תקיפה בעקבותו התפרעותו

הלוחם האירי, שגרם נזק לאוטובוסים ואף פגע במספר לוחמים ביום התקשורת לקראת UFC 223, הסגיר את עצמו למשטרה והואשם. דובר ה-NYPD אישר את הדברים ואף הוסיף שיועמד לדין בהמשך

אימג'בנק GettyImages

כוכב ה-UFC קונור מקגרגור הואשם היום (שישי) בשלושה סעיפי תקיפה, שאחת מהן פלילית, וזאת בעקבות המהומה שיצר אמש ביום תקשורת לקראת אירוע של הארגון, בו התפרע, גרם נזק לאחד האוטובוסים ואף פגע במספר לוחמים. מקגרגור, מלווה בפמליה שלו, פרץ אל תוך האולם בברוקלין מעט לפני שהחל האירוע התקשורתי, התפרע והשליך חפצים על האוטובוסים. בסרטון שצולם נראה האירי מחזיק במחסום תנועה ומכולת אשפה ומשליך אותם. לאחר מכן, חפץ פגע בשמשה של אחד הרכבים. אחרי שהסגיר את עצמו מוקדם יותר הבוקר לידי המשטרה ועבר חקירה, דובר ה-NYPD אישר את הדברים ואף הוסיף שהלוחם האירי יועמד לדין מאוחר יותר.

נשיא ה-UFC דנה ווייט אמר לכתבים כי הוא מאמין שצו מעצר הוצא נגד מקגרגור, אבל ב-NYPD אישרו שלא הוגשה תלונה או צו כלשהו. למרות זאת, היום מקגרגור ככל הנראה ההחליט להשלים עם מעשיו ולהתמודד עם ההשלכות כשהגיע לתחנת המשטרה בעצמו והודה כי ביצע את המעשים. "הם חוללו מהומה, נכנסו לאזור בו הלוחמים עלו לאוטובוסים והחלו לתקוף את האוטובוסים האלה", אמר ווייט, שהמשיך: "זה הדבר הכי דוחה שקרה בהיסטוריה של החברה הזו".

צפו בהתפרעות של מקגרגור

ווייט אמר שההתפרעות גרמה לחתכים בפניו של הלוחם מייקל קייזה ומאמנו של האחרון ריק ליטל אמר: "קונור השתגע והתחיל להרביץ לוואן בו היינו. מיליון אנשי אבטחה היו צריכים להעיף אותו משם. מייק נחתך בפניו, נשארו לו סימנים. אני לא חושב שזה יותר מדי רציני. הכול קרה כל כך מהר. זה כאילו הקפיצו אותנו". ארטם לובוב, שככל הנראה נטל חלק אף הוא בהתפרעות, נפסל מהאירוע הקרוב. UFC שללו ממקגרגור את תואר אלוף העולם במשקל קל בו זכה בנובמבר 2016.

(עדכון ראשון: 09:10)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully