וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה שתשאיר את כספי בסגל? פטריק מקו ייעדר כחודש לפחות

האלופה הודיעה שהפורוורד שנפצע בגבו מול סקרמנטו סובל מפגיעה בעמוד השדרה ויחזור במקרה הטוב בעוד 4 שבועות. המשמעות: ייתכן שמקו ייחתך לפני הפלייאוף ולא הפורוורד הישראלי

שחקן גולדן סטייט ווריירס פטריק מקו. רויטרס
פציעה לא פשוטה בכלל. פטריק מקו/רויטרס

עומרי כספי נאבק כבר תקופה ארוכה על מנת לחזור מהפציעה שלו ולהיות כשיר לפני פתיחת הפלייאוף. אולם, ייתכן שמה שימנע מהפורוורד הישראלי את הדחתו מסגל גולדן סטייט לפני הפוסט סיזון, תהיה דווקא פציעה של שחקן אחר.

האלופה הודיעה הלילה כי הפורוורד הפצוע שלה פטריק מקו ייעדר לפחות כחודש אחרי שאובחנה אצלו פגיעה באחת העצמות באזור עמוד השדרה. המשמעות: מקו יחזור במקרה הטוב רק בשלבים המתקדמים של הפלייאוף וגם זה לא בטוח, כך שייתכן מאוד שסטיב קר לא ירצה לקחת סיכון וינפה אותם לפני הפלייאוף, מה שאומר שכספי ייכלל בסגל האלופה עד תום העונה.

כזכור, מקו נפצע לפני כשבוע במשחק מול סקרמנטו אחרי דחיפונת של וינס קרטר, מה שגרם לו ליפול בצורה חזקה על הפרקט. מקו נלקח לבית החולים ועבר בדיקות, בזמן שחבריו לקבוצה נראו המומים וגם קרטר נראה המום ומתוסכל מהפציעה שהוא גרם למקו. בשלב הראשון קיוון בגולדן שהפציעה לא חמורה, אך כעת מסתבר שהוא ייאלץ לעבור תקופת שיקום די ארוכה ולא יחזור כל כך מהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully